تمدید  گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه در آبفار مازندران

تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه در آبفار مازندران

ممیزی مراقبتی نوبت اول شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران بر مبنای استانداردهای ISO۹۰۰۱-۲۰۱۵ ، ISO۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ و OHSAS۱۸۰۰۱-۲۰۰۷ با حضور ممیزان شرکت آرین توف پاسارگاد در آبفار مازندران اجرا شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ مهندس مجید عبدالهی مدیر عامل شرکت آبفار استان در جلسه اف تتاحیه ممیزی مراقبتی با حضور ممیزان، معاونین و کارشناسان شرکت با اشاره به ارزشمند بودن استانداردهای مذکور و پیاده سازی آنها در شرکتها و ادارات خدمات رسان اظهار داشت: ما یک محصول انحصاری داریم،گرچه معتقدم وجود یک رقیب در عرصه تولید خوب و سازنده است اما همیشه تلاش کردیم این محصول که مایه حیات و آبادانی است با بهترین کیفیت به دست مشترکان برسد.

وی با تشریح اهداف و استراتژی شرکت افزود: ما هر لیتر آب را با هزینه بالا تولید می کنیم اما به قیمت بسیار نازلی به دست مشترکان می رسانیم با این وجود خود را ملزم به ارائه خدمات کامل، با کیفیت و استاندارد می دانیم و کوشش می­کنیم در راستای جلب رضایت مشترکان و اثبات توانایی های خود، محصولی با کیفیت بیشتر و بهتر تولید و عرضه کنیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران ادامه داد: افزایش هریک درصد شاخص بهره مندی آب حدود ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد، در سال ۹۲ این شاخص ۶۸ درصد بوده و اکنون به ۷۶ درصد ارتقاء یافته است به طوریکه حتی از میانگین شاخص کشوری نیز جلوتر هستیم.

وی استمرار ممیزی را موجب پیشرفت و افزایش کیفیت خدمات خواند و گفت: اکنون نسبت به سالهای گذشته با کسب تجارب در ممیزی راندمان عملکردمان هرساله بیشتر شده است ولی با  توجه به افزایش توقع مردم و به روز شدن استانداردها به منظور کارآیی بهتر، همچنان نیازمند کسب تجارب در ارائه خدمات و اجرای موفقیت آمیز ممیزی هستیم.

پس از پایان این نشست کارشناسان ممیزی طی بازدید از مجتمع آبرسانی اوجاء محله ساری،آزمایشگاه مرکزی و تمامی ادارات ستادی شرکت، انطباق عملکرد بخشهای مختلف شرکت را با الزامات، دستورالعملها و استانداردهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند و در نهایت شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران موفق به ابقاء گواهینامه های مذکور شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات