دراقدام جهادی شرکت آبفارکرمان ؛ مشکل تامین آب ۴۷۷ روستا مرتفع گردید

دراقدام جهادی شرکت آبفارکرمان ؛ مشکل تامین آب ۴۷۷ روستا مرتفع گردید

دراقدام جهادی شرکت آبفارکرمان ؛ مشکل تامین آب ۴۷۷ روستا مرتفع گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار استان کرمان، مهندس علی رشیدی بمناسبت فرا رسیدن هفته دولت با اشاره به اینکه  در یک سال گذشته مشکل تامین آب ۴۷۷ روستا مرتفع گردید گفت ۴۷ روستای آن بالای ۲۰ خانوار وفاقد هرگونه تاسیسات بوده اند.
وی افزود:۱۳۲۵کیلومتر لوله گذاری که شامل اجرای ۲۴۴ کیلومتر خط انتقال و۶۷۳ کیلومتر احداث وتوسعه شبکه آب و اصلاح وبازسازی ۶۷۳ کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده که معضل بزرگ هدررفت آب استان را باعث می شد از دیگر فعالیتهای یک سال گذشته این شرکت بوده است.
رئیس هئیت مدیره شرکت آبفار استان با تاکید براحداث بیش از ۱۰هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در این مدت شاخص بهره مندی آب نیز ۳.۵درصد رشد داشته است وبه استاندارد ملی نزدیک تر شده است.
وی تاکید کرد: دریک سال گذشته ۳۴حلقه چاه نیز بنا برنیاز درسطح استان و درراستای اجرای مجتمع های آبرسانی حفر شده که از این تعداد چاه ۳۱چاه تجهیز شده است.
رشیدی با اشاره به اینکه در سالی که گذشت ۷هزار و۹۰۰مشترک به شبکه آب شرب روستایی استان  افزوده شد،اظهار کرد: با افزایش پروژه های آبرسانی دراستان تعداد مشترکین به ۲۴۸هزار رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: دربازه زمانی یک سال گذشته همچنین با تلاش های پرسنل شرکت آبفار استان ۹هزار و۷۲۲کنتور خراب در روستاهای استان توسط پرسنل شرکت تعویض شد.
مدیرعامل شرکت آبفار استان تصریح کرد: شرکت آبفار استان کرمان از شرکت های پیشرو در بحث پروژه های در دست اجرا به ویژه در بخش اقتصاد مقاومتی است.
رشیدی اظهار کرد:در راستای اجرای طرح همیاران آب در استان کرمان که کمک زیادی به صرفه جویی در مصرف آب کرده است با انشعاب های غیرمجاز برخورد جدی شده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت آبفار استان کرمان اظهار کرد:ازسال ۹۵تاکنون ۳هزار و۲۸۶انشعاب غیرمجاز در شبکه آب روستایی استان شناسایی ویا قطع شده است وتلاش زیادی برای مجاز شدن این انشعاب ها انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات