کسب رتبه برتر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان در حوزه پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب کشور

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، در جشنواره هفته پژوهش افتخاری دیگر برای این شرکت رقم خورد و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان موفق به کسب عنوان برتر شد.

مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر صنعت آب و فاضلاب کشور، ۲۶ آذرماه با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، علی اکبر مهاجری معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو و جمعی دیگر از مدیران حوزه پژوهش و فناوری کشور برگزار شد و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با دریافت لوح تقدیر رتبه برتر جشنواره در حوزه "پژوهش و فناوری بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۶" مورد تجلیل قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان در این خصوص گفت: توجه به نوآوری و بهره گیری از دانش و فن آوری در زمینه های مختلف صنعت آب و فاضلاب ، گامی موثر در تحقق برنامه های دولت خدمتگزار  است و در شرکت آبفار استان اصفهان به این مسئله توجه ویژه ای شده است.

وی اهتمام به انجام فعالیتهای پژوهشی را عامل مهمی برای افزایش کارایی سیستم و کاهش هزینه ها دانست و اظهار داشت: ا رتقاء سطح بهره وری و بهبود راندمان فرآیند های شرکت ، دستیابی به دانش فنی و تکنولوژی های جدید، رفع تنگناها و مشکلات عملیاتی، توسعه و بهبود منابع انسانی، سطح بهداشت، ایمنی و محیط زیست را با تعریف و اجرای پروژه های پژوهشی راهبردی  و کاربردی دنبال می کنیم.

محمدحسین قرائتی برقراری ارتباط و همکاری با مراکز پژوهشی و دانشگاهی را نیز از برنامه های آن شرکت در حوزه تحقیقات و پژوهش عنوان کرد و اظهار داشت: گسترش و نهادینه کردن فرهنگ پژوهش به عنوان ابزار توسعه، تدوین اولویت های پژوهشی بر اساس نیازسنجی واحد های عملیاتی و ستادی و پیگیری انجام پروژه های پژوهشی اثربخش از دیگر اهداف در این حوزه خواهد بود.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان در سال ۹۵ نیز رتبه برتر را در حوزه پژوهش و فناوری دریافت کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات