توسط روابط عمومی شرکت های آب وفاضلاب استان مرکزی برگزاری  مرحله استانی  دومین جشنواره هنری"آب = زندگی"

توسط روابط عمومی شرکت های آب وفاضلاب استان مرکزی برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره هنری"آب = زندگی"


برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره هنری"آب = زندگی"

به دنبال برگزاری جشنواره هنری " آب = زندگی " ویژه کودکان و نوجوانان برای دومین سال پیاپی در سراسر کشور ، این جشنواره در شهرهای استان مرکزی نیز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی زهرا طراوتی فکور مدیردفتر روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت اظهار داشت:این جشنواره در ۲ گروه سنی ۴ تا۹ سال برای بخش کودک با موضوع های: چگونه ممکن است آب آلوده شود،آب از کجا وچگونه به دست می آید،آب آلوده چه ضرری دارد،چگونه می توان آب را نگهداری کرد وچکار کنیم که آب هدر نرود و همچنین گروه سنی ۱۰ تا۱۶ سال دربخش نوجوانان با موضوع های: در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است،برای اینکه آب ها آلوده نشوندچه باید کرد وبا چه روشی از هدر رفت آب جلوگیری می کنید برگزار شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی با بیان اینکه در مرحله استانی از ۲ گروه سنی مجموعاً ۱۳۲۰ اثر به دبیر خانه استانی جشنواره ارسال شده اظهار داشت : در این مرحله از هر گروه تعداد ۱۰ نقاشی و در مجموع تعداد ۲۰ نقاشی توسط کمیته داوری انتخاب و برای شرکت در مرحله کشوری به شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور ارسال شد.

گفتنی است در اولین جشنواره " آب = زندگی " ، از بین ۱۰ اثر برگزیده راه یافته به مرحله کشوری یکی از آثار به عنوان اثر برتردر مرحله کشوری برگزیده شد.

نویسنده:زهراطراوتی فکور


لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات