چهاردهمین دوره مسابقات سراسری والیبال خواهران صنعت وزارت نیرو به میزبانی آبفای گیلان برگزار شد


چهاردهمین دوره مسابقات سراسری والیبال خواهران صنعت وزارت نیرو به میزبانی آبفای گیلان برگزار شد

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب  وفاضلاب استان گیلان چهاردهمین دوره مسابقات سراسری والیبال خواهران صنعت وزارت نیرو در سالن ورزشی شرکت برق منطقه ای گیلان طی مراسمی به پایان رسید.

سیدمحسن حسینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان در این مراسم، سلامت جسم و رون را از مولفه های سلامت جامعه برشمرد و گفت: اهیمت این موضوع در بانوان به جهت نقش های متفاوت دو چندان به نظر می رسد.

سید محسن حسینی با تاکید بر ضرورت کاهش فشارهای جسمی وارده بر بانوان با تکیه بر ورزش تصریح کرد: بانوان علاوه بر حضور پر رنگ خود در جامعه و پست ها و رده های مختلف شغلی به عنوان مادر، همسر،یار و غمخوار پدر و مادر نقش آفرینی می کنند، بنابراین در تلطیف جسم و روح آنان باید گام های مثمرثمری برداشت.

وی افزود: وزارت نیرو به عنوان وزارتخانه پیشرو در کشور اهمیت زیادی برای ورزش مجموعه‌ی نیروی انسانی قائل است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان در تشریح برنامه های این دوره از مسابقات ورزشی در رشته والیبال بانوان تصریح کرد: برای برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات سراسری والیبال خواهران ۷ کمیته در شرکت آب‌وفاضلاب استان گیلان تشکیل شد که این کمیته ها ۸جلسه با۵۶۰ نفر ساعت  و ۷۲ مصوبه داشت.

سید محسن حسینی با اشاره به حضور ۹ تیم از ۷ استان کشور در چهاردهمین دوره مسابقات سراسری والیبال بانوان صنعت آب و برق یادآور شد: این تیم ها در قالب ۷۲ ورزشکار و مربی با میزبانی شرکت آب و فاضلاب شهری به مصاف یکدیگر رفتند.

وی در پایان ضمن قدردانی از هیئت داوران اذعان داشت: امید است کلیه همکاران صنعت آب و برق با خاطری خوش رهسپار استان و شهر خود شوند.

در ادامه مالک حسین زاده دبیرشورای مرکزی ورزش و مسئول هماهنگی ورزش صنعت آب  وبرق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت آب و برق اذعان داشت: موفقیت کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

وی  درادامه با ارائه‌ی آمار خاطرنشان کرد: در سطح کشور حدود ۱۳/۵ میلیون تن به ناراحتی دچارند که سالانه ۱/۵ تن به دلیل این عارضه فوت می کنند.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش در زندگی کارکنان خاطرنشان کرد: جدا از زندگی ماشینی امروز کارمندان به دلیل پشت میز نشینی کمتر تحرک دارند،لذاتنها راه حل مشکل کارمندان پرداختن به امر ورزش است.

حسین زاده با تاکید بر حضور ۱۸۹ هزار پرسنل در وزارت نیرو اظهارداشت: افسردگی و پوکی استخوان در بانوان بیش از آقایان مشهود است بنابراین با پرداختن به ورزش و برنامه ریزی در این امر میتوان علاوه بر کاهش عارضه های فوق نقش بسزایی در کاهش استرس، هزینه های درمانی، صرفه جویی مالی، افزایش راندمان کاری و ارتقا سلامت جسم و روح کارمندان اوناث وزارت نیرو داشت.

شایان ذکر اینکه در چهاردهمین دوره‌ی مسابقات والیبال وزارت نیرو تیم آبفای خراسان رضوی توانست به مقام اول دست یابد و تیم های حوزه ی ستادی وزارت نیرو و آبفای شهری اصفهان به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.تیم والیبال خواهران صنعت آب  وبرق گیلان نیز توانست کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

منبع خبر

شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

    نظرات