مجوز تعیین و ارتقای درجه ۲۲۲ دهیاری استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد

مجوز تعیین و ارتقای درجه ۲۲۲ دهیاری استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از بررسی مدارک مربوط به درجه بندی دهیاری های استان کهگیلویه و بویراحمد در کمیسیون ملی تعیین درجه‌ دهیاری‌ها‌ در این سازمان و ابلاغ درجه ۲۲۲ دهیاری‌ این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سعیدرضا جندقیان ضمن اعلام این خبر افزود: در هفتاد و پنجمین جلسه‌ کمیسیون ملی تعیین درجه‌ دهیاری‌ها‌ که در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکیل شد، مدارک مربوط به تعیین و ارتقای درجه‌ دهیاری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت که ۲۲۲ دهیاری این استان واجد شرایط این موضوع شناخته شد.

وی افزود: درجه مربوط به ۱۱۳ دهیاری تعیین و درجه مربوط به ۱۰۹ دهیاری استان کهگیلویه و بویراحمد ارتقا یافت.

جندقیان در ادامه افزود: درجه‌بندی دهیاری های استان کهگیلویه و بویراحمد درسال جاری، پنجمین دوره درجه‌بندی این استان می‌باشد که طی آن تمامی دهیاری‌های استان از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درجه‌بندی شدند به طوریکه ۵۶۴ دهیاری‌ دارای مجوز این استان تا انتهای سال ۱۳۹۵، دارای درجه مصوب می‌باشند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۸۴.۵درصد دهیاری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد دارای درجات ۱ و ۲،‌ ۱۰درصد دارای درجات ۳ و ۴ و ۵.۵ نیز درجه ۵ و۶ دارند.

جندقیان در پایان ابرازامیدواری نمودکه با احصا و ارسال اطلاعات سایر دهیاری‌های مشمول، توسط دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها، تمامی دهیاری‌های کشور در آینده نزدیک درجه‌بندی شوند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات