مدرسه زمستانه، اقتصاد خلاق را به خانه‌ها می‌ آورد

مدرسه زمستانه، اقتصاد خلاق را به خانه‌ها می‌ آورد

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: کلاس‌های مدرسه زمستانه از ۳۰ دی‌ماه ۹۷ در رشته های قلمزنی، میناکاری، کاشی هفت رنگ و دوخت چرم با به کارگیری اساتید هنرمند و مجرب آغاز می‌شود.

محمدحسین قورچانی اظهارکرد: مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان به عنوان متولی شهرهای خلاق اقدام به برگزاری مدارس فصلی صنایع دستی کرده است.

وی با بیان اینکه در مدرسه فصلی تابستان، قشر مخاطب دبستانی‌ها و سنین کم بودند تا هنر و میراث گذشتگان را فرا بگیرند، افزود: مدرسه پاییزه ویژه دانشجویان بود تا آنان، تخصصی‌تر با هنر آشنا شده و وارد اقتصاد خلاق شهر شوند.

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان ادامه داد: مدرسه زمستانی را ویژه بانوان و زنان خانه‌دار قرار دادیم تا کمکی به اقتصاد خانوار باشد و اقتصاد خلاق وارد خانواده‌ها شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌های مدرسه زمستانی با همکاری کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان از آخر دی ماه‌ سال‌جاری آغاز می شود، گفت: مهلت ثبت نام برای حضور در مدرسه زمستانه به پایان رسیده و ظرفیت کلاس‌ها تکمیل شده است.

قورچانی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت تمایل می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۱۲۱۴۷۰ تماس بگیرند و در لیست انتظار قرار گیرند تا اگر جای خالی بود، شرکت کنند.

وی افزود: رشته‌های در نظر گرفته شده برای مدرسه زمستانی شامل قلمزنی، میناکاری، کاشی هفت رنگ و دوخت چرم است که با به کارگیری اساتید هنرمند و مجرب برگزار خواهد شد.

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه کلاس‌های مدرسه زمستانه از ۳۰ دی ماه آغاز می‌شود و بهمن‌ماه سال جاری نیز به اتمام می‌رسد، اظهارکرد: آثار شرکت‌کنندگان در ایده گالری مرکز خلاقیت به نمایش گذاشته می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات