پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار

حمید عشقی شهردار و حسین ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام تبریک مشترکی صادر نمودند.
متن پیام بدین شرح است:
پنجم جمادی الاول سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها به نام روز پرستار نامگذاری شده است.
بزرگ پرستاری که پس از آن مصیبت بزرگ ، بار سنگین پرچم پرافتخار ولایت را بر دوش گرفت و با صبر ، بردباری و اقتدار توانست رسالت مهم پرستاری از نهضت عظیم و جاودان عاشورا و انتقال پیام آن به نسل ها و عصرهای بعدی را با موفقیت و سربلندی به سرانجام برساند.
شغل شریف و پر زحمت پرستاری، تفسیر بی نهایت زیبایی از فداکاری، صبوری و نوع دوستی است که با رافت و شکیبایی خویش از درد بیماران کاسته، مرهم مهربانی را بر زخم ها زده  و در پرتو الطاف خداوند متعال، نعمت بزرگ عافیت را برای آنان به ارمغان می آورند.
بدین وسیله ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد بزرگ بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب (س) و روز پرستار به تمامی پرستاران و منادیان ایمان و انسانیت، خصوصاً پرستاران عزیز شاهین شهر، از درگاه خداوند متعال برای آنان و خانواده محترمشان سلامتی و توفیق روز افزون خواهانیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات