ارائه ۲۰ خدمت مستقیم و غیرمستقیم به شهروندان در آرامستان‌های مشهد

ارائه ۲۰ خدمت مستقیم و غیرمستقیم به شهروندان در آرامستان‌های مشهد

ارائه ۲۰ خدمت مستقیم و غیرمستقیم به شهروندان در آرامستان‌های مشهد

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: در آرامستان‌های تحت پوشش این سازمان بیش از ۲۰ خدمت مختلف به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مردم ارائه می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی دامغانی افزود: تغسیل و تکفین، تدفین، خدمات اداری و پذیرش، فروش قبور، اعزام آمبولانس، سردخانه و نصب سنگ از جمله خدماتی است که به صورت مستقیم به مراجعان ارائه می‌شود.
وی افزود: همچنین خدماتی مانند فضای سبز، نگهداری و نظافت بلوک‌ها، فضاآرایی آرامستان و نصب پیام‌های شهروندی و فرهنگی، برگزاری مراسمات مختلف مانند شب‌های قدر و ایام خاص نیمه شعبان و نگهداری از تاسیساتی همچون آبسردکن‌ها و سرویس‌های بهداشتی و همچنین انتظامات خدماتی است که به صورت غیرمستقیم ارائه می‌شود.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد ادامه داد: خدماتی همچون تشریفات، حکاکی و تهیه سنگ، پذیرایی و خوراکی و گل فروشی نیز توسط بخش خصوصی در حال انجام است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی دامغانی تصریح کرد: این سازمان مانند همه سازمان های زیرمجموعه شهرداری نهادی خدمت‌رسان محسوب می شو‌د اما ویژگی خاصی که فعالیت آن را با سایر فعالیت‌های شهرداری متمایز می‌کند، این است که کارکنان آن در راس امور و کار خود، متکفل امر شرعی مردم هستند. این موضوع سبب شده است فعالیت سازمان فردوس‌ها با قداست همراه شود.
وی تاکید کرد: نگهداری فضای حدود ۲۰۰ هکتاری بهشت رضا(ع) چالش‌های خاص خود را دارد اما معتقدیم ارائه خدمات به مراجعان باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این سازمان به ازای هر قبر حداقل تا ۳۳ سال شرعی مکلف به ارائه خدمات است و حتی هزینه‌های سربار نگهداری در بخش خدماتی، نگهداری فضای سبز و رفت و روب که رقم قابل توجهی در سال را به خود اختصاص می‌دهد، از محل منابع درآمدی خود تامین می‌کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات