تداوم دیدارهای مردمی با مدیر  منطقه شش شهرداری اهواز

تداوم دیدارهای مردمی با مدیر منطقه شش شهرداری اهواز

مدیر منطقه شش شهرداری اهواز صبح امروز طبق روال روزهای دوشنبه هر هفته ، پذیرای تعدادی از شهروندان و اهالی کوی های محدوده منطقه شش بود تا مردم به طرح مسایل و مشکلات خود بپردازند.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش ، محمد عتاب اهوازی شهردار منطقه در ادامه ملاقاتهای مردمی خود، امروز هم  با تعداد زیادی از شهروندان دیدار و به مسائل و مشکلات شهروندان حاضر رسیدگی کرد.

دیدار مردمی شهردار منطقه شش در راستای تداوم ملاقاتهای مردمی با شهروندان صورت می گیرد که در آن شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود می پردازند.

در این نشست مردم به بیان مسائل و درخواستهای خود که دربرگیرنده ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر ، زیرسازی و حذف چاله های ایجاد شده بر اثر فرسودگی در سطوح آسفالت معابر، رسیدگی به پرونده های ساختمانی و تسریع در صدور پروانه ساخت و ایجاد تسهیلات لازم برای دریافت مجوز ساخت و ساز ، جمع آوری به موقع زباله های درب منازل و مخازن سطح منطقه ، جلوگیری از ریختن نخاله ای ساختمانی در معابر ، جمع آوری آبهای سطحی و رسیدگی به جریان فاضلاب و عواقبی که در بردارد، بود .

همچنین برخی از مراجعین نسبت به مطالبات مالی درخواست های خود را در این جلسه بیان کردند .

بنا به این گزارش در جریان این جلسه عتاب اهوازی پس از شنیدن مسایل مطرح شده از سوی شهروندان در زمینه های عمرانی، خدماتی، مالی ،شهرسازی ، دستورات لازم برای پیگیری مشکلات و درخواستهای مردم را صادر کرد.

جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رو در رو و بدون واسطه مردم با مدیر و تکریم ارباب رجوع  از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی مدیر منطقه شش با شهروندان می باشد .

تمامی معاونین و مسئولان حوزه های مختلف شهرداری منطقه نیز در تمام ایام هفته آماده پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات مردم می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا در جهت رفع معضلات و مشکلات منطقه گام های مثبث بردارند و خدمات عمرانی مثمر ثمری را تقدیم مردم کنند .

گفتنی است ملاقات های عمومی شهردار با شهروندان هر هفته در روزهای دوشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲  در دفتر مدیریت منطقه شش برگزار می شود و شهروندان میتوانند روزهای دوشنبه هر هفته با تعیین وقت قبلی با این مقام مسئول دیدار و به طرح مشکلات خود بپردازند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات