ساخت بزرگترین پروژه شهری کشور در مراحل نهایی است

ساخت بزرگترین پروژه شهری کشور در مراحل نهایی است


معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: تقاطع غیرهمسطح «مطهری-امیرکبیر-رحمت» به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی شهری کشور با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، بزودی آماده افتتاح می‌شود .
به گزارش اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حسین آرگیو یکشنبه در بازدید از روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح مطهری-امیرکبیر- رحمت، گفت: در این پروژه بیش از ۵ کیلومتر پل‌سازی انجام شده که با این حساب می توان این پروژه را در ردیف بزرگترین پروژه‌های شهری کشور قرار داد.
وی به انجام کارهای عمرانی در جبهه های مختلف این پروژه اشاره و اضافه کرد: در بخش هایی از پل، عملیات آسفالت در حال انجام است که با توجه به گستردگی کار، نیازمند حدود یک ماه کار پرحجم است.
آرگیو با توضیح این مطلب که مراحل ساخت پروژه با توجه به طراحی سه سطحی آن، گام به گام و مرحله به مرحله است و با توجه به حجم بالای تردد در بلوار شریانی امیرکبیر به شکل مداوم دنبال می‌شود، گفت: در حال حاضر ساخت سطح دوم در چپگرد امیرکبیر به مطهری در حال انجام است تا پروژه در تمام جبهه های کاری به پایان رسیده و سازه‌های دروازه ای عظیم جمع آوری شود .
وی با بیان اینکه شهروندان به زودی شاهد افتتاح پروژه خواهند بود، گفت: امیدواریم تا یک ماه آینده با توجه به اولویت کیفیت، حجم کار و شرایط جوی بتوایم طبق برنامه جلو برویم .
معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز با اشاره به آماده سازی بخش همسطح پروژه در روی زمین که خود نیز یک عملیات بزرگ عمرانی است، ادامه داد: با تاکیدی که شهردار محترم شیراز دارند؛ بزرگترین پروژه‌ی پل‌سازی شیراز که تکمیل کننده‌ی رینگ شهری و نقطه‌ی تبادل ترافیک در بزرگراه ها و بلوارهای رحمت، امیرکبیر، شهید مطهری و بزرگراه کمربندی است در آستانه ی سال جدید آماده افتتاح و بهره برداری می شود .
آرگیو به ماموریت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری به عنوان پیمانکار این پروژه و بسیاری پروژه های بزرگ، متوسط و کوچک شهرداری شیراز اشاره و اضافه کرد: با افتتاح این پروژه و تکمیل دیگر پروژه‌ها، از اواسط سال آینده می توانیم حجم قابل توجهی از توان مهندسی سازمان عمران شهرداری شیراز به آسفالت معابر و بازآفرینی شهری متمایل خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات