مزاحمت تلفنی برای آتش نشانی پیگرد قانونی دارد

مزاحمت تلفنی برای آتش نشانی پیگرد قانونی دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ منتظری افزود: روزانه به طور میانگین ۴۵۰ تا ۵۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ انجام می شود که از این تعداد ۵۰ تماس مزاحمت تلفنی است.

این مسوول با اشاره به اینکه اغلب افراد مزاحم از تلفن های عمومی تماس می گیرند، تصریح کرد: هم اکنون در راستای کاهش مزاحمت های تلفنی اطلاع رسانی های خوبی صورت گرفته و برخوردهایی قانونی نیز پیش بینی شده است.

منتظری بیان داشت: با توجه به اینکه اغلب این تماس ها از روی کنجکاوی انجام می شود، والدین می توانند نقش موثری در جلوگیری از این نوع مزاحمت ها داشته باشند .
رییس سازمان آتش نشانی شهرداری در رابطه با شیوه برخورد با مزاحمین خاطرنشان کرد: در مرحله نخست به این افراد تذکر داده و از آن ها تعهد گرفته می شود، اما در صورت تکرار نسبت به مسدودی خط تلفن آن ها اقدام شده و یا در برخی موارد پیگرد قانونی انجام می گردد.

منتظری اطلاع رسانی و ارتقاء سطح آگاهی شهروندان را یکی از علل کاهش مزاحمت های تلفنی دانست و تاکید کرد: رفع کامل این مشکل نیازمند فرهنگسازی بیشتر در جامعه است.

منتظری یادآور شد: مرکز ۱۲۵ آتش نشانی قزوین با ۴ خط تخصصی و ۸ ایستگاه در خدمت شهروندان است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات