برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه استارت‌آپ در ساری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مرکز استان، جلسه‌ای با حضور یاسر قربانی، رییس این سازمان، یدالله طهماسبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، عباس رمدانی رئیس نظام صنفی رایانه ای و جمعی از اعضای نظام صنفی رایانه‌ای، مسئولان پارک علم و فناوری مازندران به‌منظور برپایی نمایشگاه استارت‌آپ در مرکز استان، برگزار شد.

در این نشست، رییس سازمان فاوا شهرداری ساری با بیان اینکه با توجه به سرعت و رشد فزاینده فناوری، باید نگاه به کسب و کارهای اینترنتی هدفمند و برنامه‌محور باشد، اظهار داشت: بی‌نظمی و عدم یکپارچه‌سازی و همچنین نبود سیاستی مشخص و مدوّن در راس این فعالیت‌ها، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات است.

قربانی، انسجام و مدیریت این فضا را مهم دانست و گفت: با توجه به وسعت فضای مجازی شاید نتوان مدیریت مطلوبی را ارائه کرد اما ما از نسل‌های اول انقلاب یاد گرفتیم که در زمان مشکلات باید پشتیبان یکدیگر باشیم تا بر آن فائق آییم.

وی با عنوان اینکه سر و سامان دادن به کسب و کارهای اینترنتی که تحت عنوان استارت‌آپ از آن یاد می‌شود، کار مهم و قابل توجهی است، ادامه داد: با توجه به چنین شرایطی هر کمکی که از مجموعه فاوا شهرداری ساری برآید، برای بهبود این فضا و برگزاری بهتر نمایشگاه استارت‌آپ دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با عنوان اینکه باید نگاهی جامع به برگزاری نمایشگاه استارت‌آپ‌ها داشته باشیم، تصریح کرد: توجه به کیفیت و همچنین کمیت مطلوب نمایشگاه یکی از مهم‌ترین انتظارات است.

طهماسبی با اشاره به اینکه مازندران در حوزه ارتباطات زیرساختی قوی دارد، بیان داشت: برگزاری نمایشگاه باید با مطالعه کامل و درنظر گرفتن همه جوانب موجود همراه باشد.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب زمان نیز یکی از مهم‌ترین ارکان تصمیم‌گیری‌هاست، خاطرنشان کرد: می‌توان با برگزاری همایش، شرایط و زمینه‌سازی برگزاری نمایشگاه را نیز مهیا کرد.


در پایان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران با اشاره به اینکه نمایشگاه باید رویداد خوبی برای استان باشد، گفت: هدف اصلی ما ایجاد شبکه ارتباطی بین فعالان استارت‌آپی و شناسایی افراد توانمندِ این حوزه است.

رمدانی با بیان اینکه باید دانشگاه‌های استان به یاری برگزاری نمایشگاه بیایند، یادآور شد: شرکت‌ها هم باید تمام توان خود را برای بهتر برگزار شدن این نمایشگاه به‌کار ببندند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات