آتش سوزی در پاساژ چهل ستون مهار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان، سید حمید هاشمی سرپرست این سازمان، از مهار آتش سوزی در پاساژ چهل ستون ساری خبر داد.

هاشمی با اعلام این که این حادثه حوالی ظهر روز یکشنبه ۲۳ دی ماه اتفاق افتاد گفت: این حادثه در ساعت ۱۲:۴۸ دقیقه روز یکشنبه طی تماس شهروندان اطلاع رسانی شد که بلا فاصله آتش نشانان به محل اعزام شدند .

وی افزود: حادثه آتش سوزی در مغازه تجهیزات و تعمیرات بی سیم واقع در طبقه دوم پاساژ چهل ستون  رخ داد و آتش نشانان در لحظات اولیه دود غلیظی را در محل مشاهده کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان تصریح کرد: آتش نشانان با دستگاه های تنفسی به محل ورود پیدا کردند و با استفاده از تجهیزات اطفایی حریق را بطور کامل و اطفا کردند .

هاشمی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه زخمی نداشتیم، خاطرنشان کرد: با سرعت عمل آتش نشانان، از سرایت آتش به مغازه های مجاور جلوگیری شد و اقدامات مربوط به ایمن سازی محل، تخلیه دود و عملیات لکه گیری نیز انجام شد.

وی افزود: در این عملیات ۳۵ مامور آتش نشان به همراه ۴ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان از سه ایستگاه آتش نشانی و یک دستگاه خودروی آبرسان از سازمان فضای سبز شهرداری مشارکت داشته اند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با تاکید بر رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان، درخصوص علت حادثه گفت: کارشناسان در حال بررسی علت وقوع حادثه هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات