پیام تسلیت شورای اسلامی شهر قشم در پی درگذشت فاطمه دژگانی

پیام تسلیت شورای اسلامی شهر قشم در پی درگذشت فاطمه دژگانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر قشم، در این پیام آمده است: بی شک فقدان بانوی فرهیخته فاطمه دژگانی ضایعه ای است برای جامعه قشم که بر اهل فرهنگ و هنر سخت است.

مرحوم فاطمه دژگانی از نام آوران عرصه فرهنگ، پژوهش، تحقیق و تاریخ قشم، چهره ای شناخته شده در هرمزگان است که عمر گرانبهایش را وقف فرهنگ و تاریخ این زاد بوم کرد.

شورای اسلامی شهر قشم ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و سایر بازماندگان، برای آن مرحوم رحمت واسعه ی الهی را مسئلت می نماید.

از این نویسنده فقید تاکنون بیش از ده جلد کتاب در حوزه تاریخ، تحقیق و پژوهش به چاپ رسیده است. کتابهای " قشم نگینی بر خلیج فارس" ، " بندرخمیر بهشت گمشده" ، "چیستان در جنوب " ، " باورهای سینه به سینه در هرمزگان" ،"آنچه بر ما گذشت" ، "داستان های حقیقی و صد سال قبل استان هرمزگان"،" زندگی نامه شاعران و مشاهیر هرمزگان "، "زنان پیام آور عاشورا از آغاز تا کنون" و "جن زدگان جنوب ایران " از جمله آثار منتشر شده فاطمه دژگانی است .

همچنین دو کتاب دیگر با عناوین «تاسیس قشم از زمان ساسانیان» و «سفیر عشق قشم، سردار شهید غلامشاه ذاکری» از این نویسنده در دست انتشار است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قشم

    منبع خبر

    شورای شهر قشم

    شورای شهر قشم یک شورای شهر در شهر قشم می باشد

      نظرات