طرح تصفیه خانه فاضلاب آبادان در آخرین گام اجراست

طرح تصفیه خانه فاضلاب آبادان در آخرین گام اجراست

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی پور در گفت و گوی ویژه خبری با صدا و سیمای مرکز آبادان افزود: با بهره برداری از طرح تصفیه خانه فاضلاب آبادان در آینده نزدیک شاهد ارتقا چشمگیری در زمینه جمع آوری ، تصفیه و دفع فاضلاب شهری در آبادان خواهیم بود .

وی در ادامه با بیان اینکه ۸۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب و ۹۱۶ کیلومتر شبکه آب در آبادان وجود دارد گفت: به دلیل فرسوده بودن شبکه ها روزانه شاهد شکستگی خطوط لوله در این شهر هستیم .

مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان در ادامه اظهار داشت: آب شهر آبادان از طرح آبرسانی غدیر تامین می شود که به دلیل مشکلات پیش آمده در تابستان امسال، تصمیم گرفته شد ۳۰ درصد آب مورد نیاز شهرهای آبادان و خرمشهر از دستگاههای آب شیرین کن تامین شود .

وی افزود: با وارد مدار شدن دستگاههای آب شیرین کن مشکلی در زمینه تامین آب در این ۲ شهر نخواهیم داشت .
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: پروژه های مختلفی در زمینه احداث خطوط انتقال شبکه فاضلاب، احداث شبکه فاضلاب و تکمیل ایستگاههای پمپاژ و تکمیل شبکه فاضلاب خانگی در آبادان در حال اجراست .
جلیل مختار افزود: هم اکنون طرح تکمیل شبکه فاضلاب خانگی در مناطقی نظیر احمدآباد، میدان طیب، ذوالفقاری و فیه در حال اجراست که با تکمیل آن مشکل فاضلاب این مناطق رفع خواهد شد .

وی اظهار داشت: ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال در زمینه آب در شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده در حال اجراست .

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات تابستان امسال ورودی آب غدیر به آبادان در سال آینده به ۱۵۰ تا ۱۶۰ متر مکعب افزایش خواهد یافت تا تابستان سال آینده مردم آبادان و روستاهای اطراف با مشکل کمبود آب مواجه نشوند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات