بازدید استاندار خراسان شمالی از تصفیه...

بازدید استاندار خراسان شمالی از تصفیه...

دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی با حضور در محل احداث تصفیه خانه فاضلاب آشخانه از روند اجرای این تصفیه خانه بازدید نمود

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی:  دکتر محمد علی شجاعی ، استاندار خراسان شمالی به همراه هیاتی متشکل از مدیران استانی ، مدیران شهرستان مانه و سملقان و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب از روند پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه فاضلاب شهر آشخانه بازدید نمودند .

در ضمن این بازدید مهندس غلامحسین ساقی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به روند تکمیل این تصفیه خانه گفت : آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب آشخانه در سال ۹۱ شروع شد .

ساقی افزود : کل ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر آشخانه معادل ۸۳۰۹ متر مکعب در شبانه روز و برای جمعیت تحت پوشش معادل ۵۰۶۶۶ نفر بوده و طرح تصفیه خانه فاضلاب مذکور بر اساس فرآیند لجن فعال از نوع هوادهی گسترده با قابلیت حذف فسفر و نیترات می باشد.
وی افزود: در حال حاضر این تصفیه خانه ۹۰ درصد پیشرفت دارد و  کلیه مراحل ساخت آن شامل ساختمان ها ، حوضچه ها و بتن ریزی ها اجرا شده و کلیه تجهیزات آن نیز خریداری و نصب گردیده و در مرحله راه اندازی اولیه هستیم  که نیاز به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است .

وی افزود: ایستگاه پمپاژ و خطوط انتقال فاضلاب و ۳۰ کیلو متر از ۷۰ کیلو متر  شبکه های جمع آوری فاضلاب نیز در این شهر اجرا شده است .

در ادامه دکتر شجاعی و هیات همراه از قسمت های مختلف این تصفیه خانه بازدید نمودند و مقرر گردید جهت اتمام هرچه سریعتر این پروژه در شورای اداری شهرستان مانه و سملقان تصمیات لازم اتخاذ گردد .

لازم به ذکر است امور آب و فاضلاب شهرستان مانه و سملقان با تحت پوشش قرار دادن سه شهر آشخانه ، قاضی و پیش قلعه دارای ۱۱۰۶ مشترک آب و جمعیت تحت پوشش حدود  ۳۰ هزار نفر می باشد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی یک شرکت در شهر بجنورد می باشد

      نظرات