حضور آبفای یزد در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان یزد

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت آبفای یزد از حضور این شرکت در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد و هدف از برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی ها این شرکت در زمینه ارائه خدمات الکترونیک دانست .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد :  ابوالقاسم سهیلی نیا تشریح خدمات الکترونیک از طریق سامانه ۱۵۲۲ و درگاه اینترنتی ساحل را از دیگر فعالیت های انجام گرفته در سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیان کرد .

سهیلی نیا درگاه اینترنتی ساحل را  محیطی ساده ،کاربر پسند و مدرن برای دریافت خدمات غیر حضوری توسط مشترکین دانست و افزود : امکان درخواست خرید انشعاب ، درخواست خدمات پس از فروش و مشاهده مراحل انجام کار،دریافت اطلاعات به روز و در لحظه آب بها و همه خدماتی که مشترکین به آن نیاز دارند از جمله : اعلام رقم کنتور،صدور صورتحساب ، پرداخت اینترنتی در لحظه ،مشاهده تاریخچه قرائت ،مشاهده سوابق صورت حساب و ... از مزایای استفاده از این درگاه می باشد .

وی استفاده از سامانه تلفنی ۱۵۲۲ را از دیگر روش های ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری معرفی کرد و گفت : مشترکین با شماره گیری ۱۵۲۲، می توانند اطلاعات کافی در خصوص میزان بدهی و خدمات پرداخت ، مدارک واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش و ... را کسب نمایند .

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان یزد با محوریت شهر هوشمند و با عنوان کامیتکس ۱۳ از دوازدهم تا پانزدهم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد برگزار شد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان یزد

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان یزد

    شرکت آب و فاضلاب استان یزد

    شرکت آب و فاضلاب استان یزد یک شرکت در شهر یزد می باشد

      نظرات