بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان و هیئت همراه  از محدوده ها و محلات هدف باز آفرینی شهری و مسک...

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان و هیئت همراه از محدوده ها و محلات هدف باز آفرینی شهری و مسک...

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان مهندس ماکان پدرام مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان ضمن بازدید از اقدامات صورت گرفته در محدوده ها و محلات هدف بازآفرینی شهری لاهیجان در خصوص پروژه میدان تا میدان لاهیجان  رهنمودها و توصیه های لازم را ارائه نمود.

وی با اشاره به اینکه شهر لاهیجان یکی از شهرهای دارای طرح مصوب بهسازی و نوسازی می باشد گفت : پروژه میدان تا میدان لاهیجان به  مساحت ۸۰۰۰ متر مربع با  پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال اجراست.

مهندس پدرام اضافه کرد : این پروژه تاییدیه بهره بردار و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان را دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تصریح کرد :  پروژه مذکور با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال در راستای بهسازی و ارتقای فضاهای شهری ، محله ای در برنامه اجرایی مصوب ۱۳۹۷ اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه اذعان داشت : به منظور ارتقاء کیفی فضاهای عمومی در زیرساخت محلات ، توسعه و تجهیز خدمات روبنایی ، توان افزایی اجتماعی ، و نیز بهسازی ، نوسازی و مقاوم سازی مسکن ، برنامه اقدام مشترک طرح ها و پروژه های باز آفرینی شهر لاهیجان مصوب در ستاد استان مصوب و جهت تصویب نهایی به ستاد ملی ارسال شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی و هیئت همراه در ادامه بازدیدهای امروز ، از پروژه مسکن مهر این شهرستان هم بازدید بعمل آوردند.

مهندس پدرام در  پایان  خاطرنشان کرد : به یاری خداوند متعال تا پایان سالجاری  ۲۰ واحد مسکن مهر این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات