رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی: شورای شهر شیراز از احداث موزه پزشکی حمایت می‌کند

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی: شورای شهر شیراز از احداث موزه پزشکی حمایت می‌کند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، «احمد تنوری» رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز ضمن اعلام حمایت از ایجاد موزه تاریخ پزشکی ایران در شهر شیراز گفت: شهر شیراز در تمام ادوار تاریخی مهم‌ترین قطب پزشکی و درمانی جهان اسلام بوده و به حمدالله هم اکنون نیز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موقعیت تاریخی خود را در حوزه پزشکی حفظ کرده و افتخار میزبانی گردشگران سلامت از کشورهای اسلامی را دارد .

وی ادامه داد: این مزیت می‌طلبد که همه دستگاه‌ها در راستای بهبود کمی و کیفی خدمات پزشکی و ارتقای جایگاه شیراز در حوزه درمان و آموزش پزشکی در سطح جهان همه تلاش و کوشش خود را معطوف کنند .

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به وظایف نظارتی شهرداری‌ها و نیز قانون تشکیلات وظایف و اختیارات شوراها از جمله نظارت بر امور بهداشتی شهر، خواستار اعلام نظر سازمان نظام پزشکی استان فارس در خصوص مصوبه جابجایی مطب‌ها و موسسات پزشکی در محدوده خیابان زند شد .

تنوری افزود: این موضوع در سال ۱۳۹۵ تصویب شده تا نحوه اجرای این مصوبه با رعایت صلاح و مصلحت شهروندان و پزشکان انجام شود .

در این جلسه دکتر «غلامرضا دهقان زاده» نایب رئیس هیات مدیره و معاون پشتیبانی سازمان نظام پزشکی استان فارس نیز در سخنانی خواستار حمایت شورای شهر و شهرداری شیراز از تاسیس موزه تاریخ پزشکی ایران در شهر شیراز شد و از حضور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر در سازمان نظام پزشکی استان فارس تقدیر کرد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات