بیش از هزار درخواست مردمی ارسال شده به سامانه ۱۳۷ بررسی شد

بیش از هزار درخواست مردمی ارسال شده به سامانه ۱۳۷ بررسی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: دریافت و بررسی درخواست های مردمی ارسال شده به سامانه ۱۳۷ یکی از ماموریت های سازمان است که به صورت مستمر و روزانه انجام می شود.

وی عنوان کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۳۰۶ درخواست مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ارسال شده که برخی از این درخواست ها تکراری بود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:  با توجه به تکراری بودن برخی از درخواست های مردمی در مجموع ۶۵۳ مورد قابل بررسی در حوزه حمل و نقل و ترافیک به سازمان ارسال شده بود که تمام این موارد بررسی و اقدامات لازم در این زمینه ها انجام شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: از مجموع ۶۵۳ درخواست مردمی ۹ درخواست نیاز به زمان دارد که عمدتا مربوط به اصلاحات هندسی، خط کشی، تثبیت نیوجرسی ، تابلو گذاری وتابلوهای راهنمای مسیر است.

وی اظهار کرد:  همچنین ۱۳ درخواست دیگر مربوط به حوزه مطالعات است که توسط واحد مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری یادآور شد: شهروندان عزیز درخواست های خود در حوزه حمل و نقل و ترافیک را می توانند با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا کارشناسان سازمان در اسرع وقت بررسی ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات