بسته‌ی متنوعی از فرصت های سرمایه گذاری شهر کرمان تهیه می شود


بسته‌ی متنوعی از فرصت های سرمایه گذاری شهر کرمان تهیه می شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت های مردمی شهرداری کرمان گفت: بسته‌ی متنوعی از فرصت های سرمایه گذاری در شهر کرمان در حال تهیه است و به زودی ارائه می‌شود.

به گزارش کرمان آنلاین؛، محمود ایرانمنش ضمن قدردانی از مهندس عالم زاده شهردار کرمان به خاطر توجه و اهمیتی که به حوزه سرمایه گذاری می‌دهد؛ گفت: در حال حاضر تهیه بسته متنوعی از فرصت های سرمایه گذاری در شهر کرمان، مهم ترین برنامه‌ی سازمان سرمایه‌گذاری است تا بتوانیم سرمایه گذاران را در زمینه های مختلف جذب کنیم.

وی تصریح کرد: با مساعدت و دستور شهردار کرمان، مجموعه سرمایه‌گذاری از یک واحد به سازمان ارتقاء پیدا کرد که این کار، اقدام خیلی خوبی است و در حال حاضر کارها با سرعت، دقت و جدیت بیشتری در این سازمان پیگیری می شود.

وی افزود : با توجه به کمبود منابعی که در شهرداری ها وجود دارد، جذب سرمایه گذار برای کمک به اجرای پروژه‌ها، بسیار مهم است و در واقع با این کار، بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام تکمیل می شوند.

ایرانمنش در خصوص روند جذب سرمایه گذار گفت: در این راستا قرار بر این است که سرمایه گذاری با شفافیت کامل انجام شود و همچنین مشوق های خوبی برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شود زیرا جذب سرمایه گذار می تواند باعث ایجاد درآمد پایدار برای شهر و شهرداری شود.

مریم ایرانمنش

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۰۵۲۱.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات