توصیه‌های پیشگیرانه رییس سازمان آتش‌نشانی گرگان برای پیشگیری از حوادث ناشی از

توصیه‌های پیشگیرانه رییس سازمان آتش‌نشانی گرگان برای پیشگیری از حوادث ناشی از

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهدی قره‌قاشی با اشاره به وزش باد نسبتا شدید در گرگان و پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر طوفان و بارش باران و برف در گرگان و نقاط مختلف استان گلستان اظهار کرد: توصیه می‌شود شهروندان از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری کنند.

وی ادامه داد: با توجه به وزش باد و احتمال سقوط شاخ و برگ و تنه‌های درختان فرسوده و پیر، شهروندان از پارک خودروها زیر درختان خودداری کنند و تاکید می‌شود برای پیشگیری از حوادث، از قرار دادن گلدان و اشیای تزئینی بر روی تراس خودداری کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد: پیامد این باد و طوفن باران خواهد بود و توصیه می‌شود شهروندان نسبت به پاک‌سازی ناودانی‌ها برای پیشگیری از حوادث و آبگرفتگی منازل و پس زدگی آب باران به داخل منازل اقدام کنند.

قره‌قاشی گفت: به دلیل شدت وزش باد در گرگان، تاکید می‌کنیم که شهروندان از رفتن روی پشت بام‌ها و تراس‌ها خودداری کنند تا خدای ناکرده شاهد سقوط از پشت بام و تراس‌ها نباشیم.

وی در پایان بیان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان به صورت ۲۴ ساعته از طریق تلفن ۱۲۵ آماده پاسخگویی به ندای امداد امدادخواهان خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات