سام ایزدی: نیروگاه زرند بعد از انقلاب اسلامی نمونه ای از خودباوری است

سام ایزدی: نیروگاه زرند بعد از انقلاب اسلامی نمونه ای از خودباوری است

در ابتدای جلسه مهندس سام ایزدی مدیرعامل نیروگاه زرند ضمن عرض خیرمقدم و تبریک جهت نزدیک شدن به آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: قبل از انقلاب ملت ایران در دیکتاتوری، استعمار و استبداد بود و از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وابستگی صد در صد به غرب داشت که به لطف خدا و برکت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی ( ره) و جانشین ایشان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای هم اکنون این روند پایان یافته و در تمامی زمینه ها با تکیه بر توان نیروهای متخصص و متعهد داخلی به خودکفایی رسیده ایم وشاهد پیشرفت روز افزون در تمام عرصه ها بخصوص صنعت برق و بالاخص تولید نیروگاهی بوده ایم که صنعت برق در دنیای امروز از اساسی ترین و حیاتی ترین زیرساختهای جامعه است.
وی با بیان اینکه بعد از انقلاب توجه بسیار ویژه ای به مسائل محیط زیست و فضای سبز شده است افزود: نیروگاه زرند نیز در این زمینه با گسترش فضای سبز و همچنین راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب هم در راستای محیط زیست و هم در زمینه صرفه جویی در مصرف آب گام های مثبتی برداشته است.
مهندس ایزدی همچنین با تاکید بر اینکه برق شهرستان زرند به غیر از صنایع شهرستان توسط این نیروگاه تامین می شود گفت: هم اکنون نیز نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی زرند در حال احداث می باشد که امید است با احداث این نیروگاه در جهت خدمت رسانی به مردم و صنعت برق گام بزرگی برداشته شود.
در ادامه امام جمعه شهرستان زرند حجه الاسلام ابراهیمی ضمن قدردانی از میزبانی و فعالیت پرسنل نیروگاه گفت: در دوران قبل از انقلاب امکانات عمومی معنایی نداشت و یا اگر بود توزیع عادلانه ای نداشت، از لحاظ خیلی از امکانات در مضیقه بودیم و بخشهای صنعتی ما در دست خارجی ها بود که به برکت انقلاب، ایرانی ها به خودباوری رسیدند و به جهانیان اعلام کردند که ما می توانیم به دور از وابستگی و با قوای متخصص داخلی کشور را اداره کنیم.
ایشان همچنین افزود: بعد از انقلاب با وجود همه مشکلات و کمبودهایی که در اثر تحریمها داشته ایم روند رشد در همه ابعاد قابل مشاهده است و این مهم با تلاش و زحمات متخصصین ایرانی بدست آمده است.

حاج آقا صادق زاده، معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار نیز در ادامه ضمن تشکر از تلاشهای مهندس ایزدی و مجموعه نیروگاه افزود: به برکت خون شهدا و عقلانیت و منطق مردم ایران و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری امروزه بسیاری از توطئه های دشمن فرو پاشیده و آنچه باقی مانده عظمت ایران و جمهوری اسلامی است. شایان ذکر است این جلسه با اقامه نماز جماعت و بازدید از تاسیسات نیروگاه همراه بود.
لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق زرند

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق زرند

    شرکت مدیریت تولید برق زرند

    شرکت مدیریت تولید برق زرند یک شرکت در شهر زرند می باشد

      نظرات