سقوط مرد جوان به اعماق چاه ۱۰ متری

سقوط مرد جوان به اعماق چاه ۱۰ متری

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، مرد جوانی که به اعماق یک چاه ۱۰ متری در حیاط منزل مسکونی سقوط کرده بود، با تلاش آتش نشانان نجات یافت.
به گزارش پایگاه خبری۱۲۵، در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اراک و اطلاع رسانی درباره این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره یک از کوی مصطفی خمینی و گروه امداد و نجات ۱۰۳ سازمان مستقر در این ایستگاه به محل حادثه در خیابان نواب صفوی، کوچه شهید نظامعلی فتحی اعزام شدند.
آقازیارتی اظهار داشت: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که مردی ۳۴ ساله به دلایل نامعلوم در داخل چاه واقع در حیاط یک منزل مسکونی به عمق تقریبی۱۰ متر سقوط کرده و در شرایط بسیار ناایمنی قرار داشت. نجاتگران بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه و برپاکردن سه پایه چاه در دهانه آن، خود را به فرد مصدوم در انتهای چاه رساندند و با استفاده از تجهیزات مخصوص وی را به بالا منتقل کردند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه سقوط این مرد جوان مصدومیت وی را در پی نداشت، خاطر نشان کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی به مالک ساختمان، با هماهنگی ستاد فرماندهی به ماموریت خود پایان دادند.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات