جلسه توجیهی مناقصه انجام خدمات بهره برداری، نگهداری، کنترل ایمنی...

مدیر امور بهره برداری و نگهداری سد ماملو از برگزاری جلسه توجیهی مناقصه انجام خدمات بهره برداری، نگهداری، کنترل ایمنی و پایداری و خدمات پشتیبانی سد و تاسیسات ماملو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا خانی زاد" با بیان این مطلب اظهار کرد: سومین دوره انجام مناقصه خدمات بهره برداری، نگهداری، کنترل ایمنی و پایداری و خدمات پشتیبانی سد و تاسیسات ماملو با حضور نمایندگان شرکت های واجد صلاحیت و نمایندگان دفتر بهره برداری و نگهداری تاسیسات آبی و برقابی شرکت در محل سد برگزار شد.

وی در این نشست خلاصه ای از شرح وظایف قسمت های مختلف اعم از بهره برداری، کنترل، ایمنی و پایداری، هیدرولوژی، خدمات و فضای سبز را ارائه و افزود: سد ماملو از طریق دو خط لوله تا تصفیه خانه هفتم به طول هر کدام هشت و نیم کیلومتر، قسمتی از آب شرب کلان شهر تهران در سامانه شرق، شهرهای اقماری شرق تهران و همچنین آب صنعت صنایع پارچین، نیروگاه دماوند، شهرک های صنعتی، معادن شن و ماسه و آب کشاورزی منطقه را تامین می نماید.

گفتنی است، در ادامه این نشست "مسلم زنگنه" رییس گروه دفتر پایداری و هماهنگی سدها نیز در خصوص نحوه قیمت گذاری و مبنای محاسبات مطالبی را ارائه و به سوالات شرکت ها پاسخ های لازم داده شد. در پایان نیز به اتفاق عوامل اجرایی سد و نظارتی ستاد و شرکت ها از تاسیسات، تجهیزات، اتاق کنترل، فضای سبز و محوطه اداری بازدید به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

منبع خبر

شركت آب منطقه‌ای تهران

شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

    نظرات