خروج بیست و ششمین روستای استان زنجان از بحران آب

خروج بیست و ششمین روستای استان زنجان از بحران آب

با احداث، بازسازی و تعمیر چهار و نیم کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع از محل طرح های عمرانی روستای اغلبیک علیا از توابع شهرستان ایجرود به عنوان بیست و ششمین روستا از بحران آب خارج شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، مدیرعامل شرکت آبفار با اشاره به حل بحران آب روستای اغلبیک علیا گفت: فرسودگی تاسیسات آبرسانی در روستای اغلبیک علیا، منجر به هدررفت آب و توزیع ناعادلانه آن در سطح روستا گردیده بود .

رضا کابلی افزود: با احداث و بازسازی چهار و نیم کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، تعمیرات اساسی مخزن ۲۰۰مترمکعبی، حصار کشی و لایروبی قنات از محل اعتبارات عمرانی مشکل کمبود آب شرب روستا مرتفع گردید .

این مقام مسئول با بیان اینکه اعتبار هزینه شده در این پروژه رقمی بالغ ۳۵۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: هفت روستای شهرستان ایجرود در سال جاری با بحران آب مواجه بود که خوشبختانه با مشارکت اهالی و اعتبارات عمرانی شرکت آبفار روستاهای نجم الشیخان و اغلبیک علیا از این بحران خارج و مشکل کمبود آب شرب آنها مرتفع گردیده است .

شایان ذکر است روستای اغلبیک علیا دارای ۲۶۴ خانوار با ۷۹۰ نفر جمعیت تحت پوشش شرکت آبفار استان قرار دارد و از خدمات آبرسانی بهره مند میگردد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان یک شرکت در شهر زنجان می باشد

      نظرات