بازدید مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه از منطقه بادکی ارومیه

بازدید مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه از منطقه بادکی ارومیه

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب ارومیه؛ مهندس سیدپور مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه، عبدالرحمن نقشین عضو شورای اسلامی شهر ارومیه، قدمی رئیس اداره بهره برداری امور آب و فاضلاب ارومیه، کامیابفر رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد امور آب و فاضلاب ارومیه، نوری زاد مسئول روابط عمومی امور آب و فاضلاب ارومیه، عشقعلی عبدی رئیس شورای اسلامی روستای بادکی، فرشاد افتخاری دهیار روستای بادکی و برخی از اعضای شورای اسلامی روستای بادکی از عملیات اجرایی خط انتقال تامین آب روستای بادکی بازدید و به مشکلات و درخواست های مردم منطقه رسیدگی نمودند.

حاضرین پس از حضور و بازدید از محل اجرای خط انتقال تامین آب روستای بادکی جهت رفع مشکل فشار منطقه مذکور، در محل دفتر دهیاری روستای بادکی در خصوص مشکلات و درخواست های مردم منطقه به تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای این جلسه فرشاد افتخاری، دهیار روستای بادکی و عشقعلی عبدی، رئیس شورای اسلامی روستای بادکی به ارائه گزارش و مشکلات و درخواست های مردم منطقه پرداختند.

در این نشست مهندس سیدپور، مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از حضور حاضرین به ویژه رئیس شورای اسلامی روستای بادکی که همیشه پیگیر رفع مشکلات مردم محترم منطقه روستای بادکی هستند اظهار داشت: از مهمترین سیاست های شرکت آب و فاضلاب، ساماندهی انشعابات غیرمجاز حاشیه شهر می باشد که یکی از این مناطق منطقه انتهایی کوهنورد و روستای بادکی می باشد.

وی یادآور شد : ما منطقه کوهنورد و بادکی را بخشی مهم از شهر ارومیه می دانیم و جهت ارائه خدمات مطلوب در حوزه آب و فاضلاب توجه ویژه ای به این مناطق کم برخوردار، علی الرغم محدودیت های مالی موجود داریم .

ایشان در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد : با پیگیری های کارشناسان واحد فنی و بهره برداری امور آب و فاضلاب ارومیه اقدامات لازم جهت اخذ مجوزهای مربوطه و طراحی خط انتقال تامین آب روستای بادکی جهت رفع مشکل فشار آب انجام و امروز شاهد اجرای موفقیت آمیز خط انتقال تامین آب در این منطقه هستیم.

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه در این جلسه در خصوص حل مشکل تامین آب این منطقه، خواستار آزادسازی مسیر ویژه جهت انتقال آب از مخزن عباس آباد و ایجاد لوپ نمود که عشقعلی عبدی، رئیس شورای اسلامی روستای بادکی قول پیگیری جهت آزادسازی معبر درخواستی از طریق شهرداری را داد.

مهندس سیدپور در بخشی دیگر از سخنان خود با توجه به درخواست رئیس محترم شورای اسلامی و دهیار روستای بادکی قول نهایت مساعدت و همکاری در واگذاری انشعاب آب به مردم شریف بادکی را داد و از اعضای حاضر در جلسه خواست تا به صورت ویژه در راستای ساماندهی انشعاب های غیرمجاز منطقه همکاری نمایند.

در این جلسه عبدالرحمن نقشین، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با قدردانی از زحمات و خدمات امور آب و فاضلاب ارومیه به مردم شریف منطقه مذکور گفت : با توجه به اینکه در دید مردم ارومیه، این منطقه جزئی از شهر شناخته شده است و مردم این منطقه محروم و کم برخوردار هستند از حسن توجه امور آب و فاضلاب ارومیه که اولین امور شهری است که در این منطقه خدمات ارائه می نماید نهایت تشکر را داشته و درخواست مساعدت و ارائه خدمات فروش و پس از فروش به مناطقی از روستای بادکی که خارج از محدوده قرار گرفته اند را داشت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات