جلسه معرفتی معاونین و مدیران شرکت در سالن جلسات دکتر حسابی برگزارشد.

جلسه معرفتی معاونین و مدیران شرکت در سالن جلسات دکتر حسابی برگزارشد.

جلسه معرفتی معاونین و مدیران شرکت در سالن جلسات دکتر حسابی برگزارشد.

جلسه معرفتی معاونین و مدیران با حضور مدیریت عامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت در سالن جلسات دکتر حسابی برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان در اابتدا این جلسه مهندس موسی رضایی مدیر عامل این شرکت طی سخنانی در رابطه با  پیشرفتهای صنعت برق کشور در راستای خود اتکایی و اقتصاد مقاومتی مطالبی بیان داشت .

مدیر عامل برق منطقه ای اصفهان پیشرفت قابل توجه در زمینه شبکه سراسری و برق داری اقصی نقاط کشور در راستای خدمت رسانی به ملت شریف ایران را قابل توجه و شایسته تقدیر دانست و افزود: باید این راه درست با قدرت ادامه پیدا کند .

در ادامه  دکتر حیدری عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان و رئیس بسیج اساتید دانشگاه جنبه مثبت تحریم را تلاش در راستای استقلال و خودباوری درونی و شکوفایی اقتصادی کشور دانست و در رابطه با اقتصاد مقاومتی و راهکارهای برون رفت از شرایط اقتصادکنونی کشور مطالبی بیان داشت.

دکتر حیدری به متعدد بودن لایه های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود این لایه ها از تک تک افراد شروع و به ترتیب به خانواده ، شهرستان ، استان ، منطقه ، کشور و بیرون از مرزها سرایت می کند .

عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان در ادامه به عدم استفاده درست از ظرفیت های بالای کشور در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود:  به تعبیر رهبر معظم انقلاب جهت ثبات و پیشرفت اقتصاد کشور استفاده درست از این ظرفیت ها و الگو برداری از فعالیتهای شهید شهریاری در زمینه فناوری هسته ای و شهید تهرانی مقدم در زمینه فناوری موشکی و اتکای به ظرفیتهای درونی باید مورد توجه قرار گیرد.

شایان ذکر است در پایان جلسه دکتر حیدری به سوالات همکاران در زمینه اقتصاد مقاومتی پاسخ داد .


خبرنگار: رضا عارضی

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای اصفهان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات