۱۳ میلیارد تومان قراردادهای بسته شده در حال اجرا جهت پروژه راههای روستایی سمیرم

۱۳ میلیارد تومان قراردادهای بسته شده در حال اجرا جهت پروژه راههای روستایی سمیرم


۱۳ میلیارد تومان قراردادهای بسته شده در حال اجرا جهت پروژه راههای روستایی سمیرم
پروژه های راههای روستایی در شهرستان سمیرم فعال و طبق برنامه پیش می روند که ۱۳ میلیارد تومان قراردادهای بسته شده در حال اجراست و جهت تکمیل به ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، طی نشستی که با حضور حمیدرضا امیرخانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ، اصغر سلیمی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و عسگریان سرپرست فرمانداری سمیرم و معاونین راه و شهرسازی در محل این اداره کل برگزار شد ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه راه و شهرسازی راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات ارائه گردید.
راه های شهرستان سمیرم در جنوب غربی استان اصفهان به لحاظ همجواری با سه استان چهارمحال و بختیاری ، کهگلویه و بویر احمد و فارس وکوهستانی بودن شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است که رسیدگی به محورهای مواصلاتی آن بسیار حائز اهمیت است.
حمیدرضا امیرخانی با توجه به اهمیت رسیدگی به راههای روستایی شهرستان گفت: قراردادهای بسته شده جهت احداث پروژه های راههای روستایی شهرستان ۱۳ میلیارد تومان است که تاکنون حدود ۲ میلیارد تومان اختصاص یافته و جهت تکمیل پروژه ها نیاز به اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان می باشد.

حمید رضا امیرخانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با توجه به رسیدن فصل سرما در سمیرم و کوهستانی بودن شهرستان با تاکید بر پیگیری هرچه بیشتر جهت ادامه پروژه ها و تداوم فعالیت پروژه ها در شهرستان گفت : پروژه هایی همچون محور روستایی شهید به دژکرد، زمان کهریز به خسروشیرین، محور دولت قرین، گرموک – هونجان، خفر – دشت بال ، گاو تپه – قدمگاه، آغداش – اسلام آباد و دیگر پروژه هایی همچون بروجن – سمیرم و سمیرم – یاسوج از جمله پروژه هایی است که در شهرستان در دستور کار و در حال پیگیری است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات