مشکلات بخش راه استان مرکزی بررسی شد

مشکلات بخش راه استان مرکزی بررسی شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مهندس آقازاده استاندار مرکزی در ابتدای این جلسه با  تشکر از حسن انتخاب مدیر کل جوان ، با انگیزه و پیگیر استان مرکزی توسط مقام عالی وزارت ضمن بر شمردن نیازهای بخش راه استان و طرح های قابل افتتاح گفت: هم اینک در استان طرح هایی در بخش راه و شهرسازی  موجود است که با تخصیص اعتبارات لازم در کوتاه ترین زمان به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت عالی جغرافیایی استان مرکزی به عنوان چهار راه مواصلاتی شمال_ جنوب و شرق _ غرب خواستار توجه جدی مقام عالی وزارت در تخصیص اعتبارات لازم در بخش راه شد. در ادامه این جلسه مهندس سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب به عنوان رییس دوره ایی مجمع نمایندگان استان مرکزی با ابراز رضایت از عملکرد مدیر کل جدید استان مرکزی در این مدت کوتاه به ارائه گزارشی از وضعیت راه های مواصلاتی استان از زحمات شبانه روزی مدیر کل استان تقدیر کرد. گفتنی است در ادامه جلسه هریک از نمایندگان استان مرکزی در مجلس به ارائه مشکلات و نقطعه نظرات حوزه های انتخاباتی خود پرداختند. تخصیص اعتبار در خصوص احداث آزاد راه قم به اراک، باند دوم شهرستان الیگودرز_ خمین، کمربندی زیر آب، باند دوم خمین به محلات، باند دوم محور ازنا_ شازند، محور توره به بروجرد،  راه مواصلاتی آهنگران _ کمیجان، محور فرمهین _ قهاوند، کمربندی ساوه از مهمترین مباحث ارائه شده از سوی نمایندگان بود. همچنین باند دوم جاده قدیم ساوه _ تهران، راه مواصلاتی فرمهین _ آشتیان، تقاطع غیر همسطح سنجان، قطار سریع السیر قم _ اراک و مشکلات شرکت واگن پارس از دیگر موارد مورد نظر نمایندگان بود.

در ادامه  مهندس احمد مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی گزارشی از روند اجرای ۴۱ پروژه راهسازی فعال در سطح استان ارائه و  مقرر شد کارگروهی با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی تشکیل و نسبت به جمع بندی مباحث و ارائه گزارش ظرف مدت دو هفته  اقدام کند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات