حمایت از هنرمندان در اولویت برنامه های فرهنگی شهرداری تبریز است

حمایت از هنرمندان در اولویت برنامه های فرهنگی شهرداری تبریز است

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر شهردار تبریز در این عیادت با اشاره به اینکه استاد فرشباف یکی از چهره های برجسته موسیقی آذربایجان شرقی است، ادامه داد: در راستای ارج نهادن به خدمات هنرمندان در منزل هنرمندان حضور پیدا می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از هنرمندان در اولویت برنامه های فرهنگی شهرداری تبریز است، افزود: حمایت از هنرمندان سرمایه ‌گذاری روی جامعه هنری است چراکه هنرمندان در عرصه‌های فرهنگ سازی نقش مهمی دارند.

شهردار تبریز ابراز داشت: توسعه زیرساخت‌ های فرهنگی و اجتماعی در کنار حمایت از هنرمندان در عرصه‌ های مختلف از اولویت برنامه‌ های شهرداری تبریز است.

گفتنی است در این عیادت، شکور اکبرنژاد رئیس شورای شهر تبریز به همراه برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز نیز حضور داشتند.

لازم به توضیح است که استاد فرشباف در سال ۱۳۳۰ خورشیدی و در محله باغمیشه تبریز متولد شده و موسیقی را از ۵ سالگی با نواختن «توتک» (نی لبک) شروع کرده است. وی پس از پایان دوره ابتدائی وارد هنرستان موسیقی تبریز شده و اولین بار در سن ۱۱ سالگی به عنوان خواننده روی صحنه رفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات