در سال ۹۸، به بافت فرسوده نگاه ویژه می شود

در سال ۹۸، به بافت فرسوده نگاه ویژه می شود

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت:  احیای ۴۱۷ هکتار از بافت فرسوده شهر از اولویت های  این معاونت در سال ۹۸ است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد کاظم زوار با بیان اینکه در سال ۹۸ به بافت فرسوده نگاه ویژه می شود، بیان کرد:  بازسازی پیاده روهای بافت فرسوده با هدف تسهیل تردد شهروندان و به ویژه معلولان شهروند ، جداره سازی خیابان امام(ره)، ساماندهی معابر و آب های سطحی بافت فرسوده و به ویژه بازار تاریخی ارومیه و کف سازی بازار از اهم فعالیت ها در جهت احیای بافت فرسوده در سال ۹۸ است .

وی با اشاره به جدار سازی خیابان امام (ره) ، عنوان کرد:  جدار سازی خیابان امام (ره) با هدف زیبا سازی نمای شهری و با بهرگیری از طرح های ایرانی اسلامی با اختصاص ۵ میلیارد تومان از سمت میدان انقلاب آغاز شده است و در سال ۹۸ این طرح سرعت خواهد گرفت .

زوار با بیان اینکه  بازار تاریخی ارومیه نیاز به کف سازی دارد،  گفت: کف سازی وهمچنین تبدیل شیروانی های سنتی به گنبدی بازار تاریخی ارومیه با ضوابط و کار کارشناسی و با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان از سال ۹۸ وارد فاز اجرایی می شود .

وی افزود:   برای کف سازی بازار تاریخی  کار کارشناسی چون بررسی وضع موجود، بررسی مصالح  به کار گرفته شده و کیفیت آن بطور دقیق بررسی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه  با اشاره به اجرای پیاده راه خیابان امام (ره) ، عنوان کرد:  مطالعات اجرای پیاده راه خیابان امام (ره)  در خروجی طرح تفصیلی ارومیه  انجام شده است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات