جهت ساماندهی دست فروشان انجام شد گشت تلفیقی با محوریت شهرداری

جهت ساماندهی دست فروشان انجام شد گشت تلفیقی با محوریت شهرداری

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بیرجند گفت: گشت تلفیقی با محوریت شهرداری در جهت ساماندهی دستفروشان انجام می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مهندس موسی میرزایی در حاشیه جلسه ای که در همین زمینه در اتاق صنعت، معدن و تجارت برگزار شد؛ اظهار داشت: در این جلسه مقرر گردید کلیه ادارات در زمینه ساماندهی دستفروشان اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: گشت تلفیقی شامل فرمانداری، صنعت و معدن و تجارت، شهرداری، اتاق اصناف و اماکن می باشد که می بایست جهت ارشاد و ساماندهی دستفروشان، از سطح شهر بازدید به عمل آورند.

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری با اشاره به اینکه هر اداره متناسب با شرح وظایف خود اقدام لازم در این خصوص به عمل می آورد اذعان داشت: قطعاً اجرای موفق این طرح که رفاه و رضایتمندی شهروندان را در بر خواهد داشت بدون مشارکت و تعامل شهروندان و دستفروشان امکان پذیر نمی باشد.

میرزایی ابراز امیدواری کرد با تعامل سازنده دستفروشان و همچنین حمایت تمام دستگاه‌های ذیربط بتوانیم یکی از موارد چندین ساله سطح شهر که مشکلات فراوانی را برای شهروندان به‌وجود آورده، مرتفع نماییم.

وی ادامه داد: رفع بسیاری از مشکلات و معضلات سطح شهر نظیر جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، بهسازی معابر و ساماندهی دستفروشان از وظایف شهرداری است و تک تک شهروندان نیز به حق از شهرداری می‌خواهند که نسبت به اجرای طرح ساماندهی دستفروشان اقدام گردد .

وی معابر عمومی را جزو املاک شهر و متعلق به تمامی شهروندان دانست و افزود: عزمی جدی برای تغییر و تحول در راستای ساماندهی دست فروشان در شهرداری بیرجند ایجاد شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات