باربرگ سندی معتبر در حوزه حمل و نقل بار درون شهری است

باربرگ سندی معتبر در حوزه حمل و نقل بار درون شهری است

باربرگ سندی معتبر در حوزه حمل و نقل بار درون شهری است

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد باربرگ را به عنوان سندی معتبر در حوزه حمل و نقل باردانست.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین مختاری گفت: باربرگ به ازاء هر حمل بار در سطح شهر با ثبت اطلاعات فرستنده، گیرنده، مبدا بارگیری، مقصد تخلیه، مشخصات کالا، مشخصات خودرو و راننده حامل بار ثبت می‌شود.
وی با بیان اینکه با اجرای طرح باربرگ برای اولین بار امکان تخصیص هوشمند و هدفمند سهمیه سوخت به بخش حمل و نقل درون شهری فراهم شد، گفت: در این حالت این سهمیه واقعاً به افرادی تعلق می‌گیرد که در این بخش به صورت حرفه‌ای فعالیت کرده و مقدار سهمیه آنها نیز براساس میزان عملکردشان به صورت سیستمی و بدون دخالت انسانی محاسبه شده و مبنای تخصیص سهمیه سوخت قرار می‌گیرد.
مختاری توزیع عادلانه لوازم مصرفی ناوگان همچون لاستیک و لوازم یدکی را از دیگر مزیت‌های استفاده از باربرگ برشمرد و افزود: در شرایطی که به دلیل افزایش قیمت‌ها و کاهش عرضه، تامین کالاهای مصرفی ناوگان باری با قیمت مناسب با دشواری روبرو است، باربرگ چارچوب لازم برای تعیین واجدین شرایط دریافت این نوع تسهیلات را مشخص و با تعیین کارکرد واقعی خودروی باری، سهمیه مورد نیاز این خودرو را به صورت سیستمی تعیین و با معرفی مالک خودرو به دستگاه های مسئول، فرآیند تحویل این لوازم را قابل مدیریت و عادلانه می‌کند.
وی ادامه داد: با صدور باربرگ، رانندگان می‌توانند سابقه فعالیت حرفه‌ای خود در حوزه حمل و نقل بار را مستند و از آن به عنوان مدرکی معتبر از سابقه فعالیت حرفه‌ای‌شان هنگام معرفی خود به دیگران، استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری مشهد یادآورشد: پس از صدور باربرگ اطلاعات بار در حال حمل به اطلاع فرستنده و گیرنده می‌رسد و این اطلاع‌رسانی امکان مدیریت زمان بارگیری و تخلیه را برای فرستنده و گیرنده فراهم می‌کند.
وی دریافت باربرگ جهت جابه جایی بار در حوزه حمل و نقل بار درون شهری را ضروری دانست و یادآور شد: طرح باربرگ در مرحله نخست برای ناوگان باری بالای ده تن و در ماه‌های آتی برای سایر خودروهای باری فعال در سطح شهرها اجرایی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات