همگان در مقابل فرهنگ و هنر مشهد سرتعظیم فرود می‌آورند

همگان در مقابل فرهنگ و هنر مشهد سرتعظیم فرود می‌آورند

همگان در مقابل فرهنگ و هنر مشهد سرتعظیم فرود می‌آورند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رحیم خستو، سخنگو و رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج در دیدار با رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد و اعضای خانه مطبوعات استان البرز با بیان اینکه شهر کرج از رشد و گسترش سریعی برخوردار بوده است، اظهارکرد: جمعیت این شهر امروز به ۲ میلیون نفر رسیده است که این عدد ناشی از مهاجرت از بخش های مختلف کشور به این شهر است.

وی خاطرنشان کرد: همین امر سبب شده تا از شهر کرج بعنوان ایران کوچک یاد شود.

خستو با بیان اینکه بنیاد دینی ما در ایران مرهون امام رضا(ع) است و از سوی دیگر، بنیاد سخن فارسی نیز به همت فردوسی بزرگ پایه گذاری شده است، گفت: این دو بال فرهنگ ایرانی در کنار هم توانسته‌اند بخش عمده ای از هویت ما را رقم بزنند.

وی افزود: مشهد و خطه خراسان از دیرباز خاستگاه چهره‌ها و مفاخر و دانشمندان بسیاری بوده و این مهم را در عصر مدرن هم شاهدیم؛ به همین سبب امروز هرکسی که به این شهر وارد می‌شود، در مقابل فرهنگ و هنر این شهر سر تعظیم فرود می‌آورد.

خستو در ادامه به نمایندگی از رئیس شورای شهر کرج گفت: امیدواریم در جلسات آتی شاهد گفتگو و انعقاد تفاهمنامه‌هایی میان دو شهر باشیم و این امر می‌تواند سرآغاز خوبی برای حل مسائل و مشکلات مشترک میان کلانشهرها باشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات