چهار چشمه سرویس بهداشتی و یک واحد  نمازخانه در پارک لاله سنندج  درحال احداث است

چهار چشمه سرویس بهداشتی و یک واحد نمازخانه در پارک لاله سنندج درحال احداث است

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج گفت: در راستای اجرای طرح کرامت دو و با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج  چهار چشمه سرویس بهداشتی و یک واحد نمازخانه در پارک لاله واقع در بلوار مستضعفین ابتدای شهرک صنعتی در حال احداث است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: مدیر شهرداری منطقه دو در جمع خبر نگاران از احداث سرویس بهداشتی و نمازخانه در پارک لاله  خبرداد.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج عنوان کرد: پارک لاله در بلوار مستضعفین جنب میدان ۱۲ فروردین یکی از پارک های سطح منطقه است که در مسیر ورودی سنندج – همدان واقع شده است.

مهندس عرفان فتحی بیان کرد: این پارک که در سنوات گذشته احداث شده بود از لحاظ ست های ورزشی و بازی مجهز است.

وی گفت: یکی از مشکلات این پارک که در فصل تابستان هم یکی از پارک های بسیار شلوق سطح منطقه است عدم وجود سرویس بهداشتی و نمازخانه است.

وی از آغاز احداث عملیات احداث چهار چشمه سرویس بهداشتی و یک واحد  نماز خانه در پارک لاله سنندج خبر داد و افزود: این طرح  در زمینی به مساحت ۶۰ متر مربع ودرراستای اجرای طرح کرامت دو و با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج  در حال احداث است.

مهندس فتحی افزود: احداث سرویس های بهداشتی  در اماکن عمومی نظیر پارکها در راستای ارتقای سطح بهداشت عمومی شهروندان ومسافران  از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات