بررسی چاه های آب شرب ریگان و تامین آب شرب این شهرستان

جلسه ای در خصوص چاه های آب شرب شهرستان ریگان با حضور مدیر امور منابع آب و معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان در محل امور منابع آب ریگان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، جلسه ای در خصوص چاه های آب شرب شهرستان ریگان با حضور مدیر امور منابع آب ریگان و معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان مهندس عباس زاده در محل امور منابع آب ریگان برگزار گردید.

مهندس باشتمن مدیر امور منابع آب ریگان در ابتدای جلسه به وضعیت چاههای آب شرب موجود در سطح شهرستان ریگان و پایین رفتن سطح ایستابی و کم شدن کیفیت آب در اثر خشکسالی های اخیر و کاهش نزولات جوی اشاره نمود .

وی در ادامه افزود: امور منابع آب شهرستان ریگان در بحران تامین آب شرب در تابستان سال ۹۷ با حفر موقت یک حلقه چاه در روستا دهنو گنبکی مشکل تامین آب شرب این روستا را حل نمود.

باشتمن همچنین در ادامه به خدمات ارائه شده این امور در جهت اخذ پروانه بهره برداری برای تامین آب روستاهای چاه ملک و میراباد امام قلی با اولویت کاری اشاره نمود.

در ادامه مهندس عباس نژاد معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان از خدمات انجام شده تامین آب شرب در شهرستان ریگان تشکر و قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات