جلسه کمیته انسجام بخشی صنعت آب و برق شهرستان نهبندان برگزار شد

دوازدهمین جلسه کمیته انسجام بخشی صنعت آب و برق شهرستان نهبندان با حضورمدیران امور آب و فاضلاب روستایی و شهری،مدیر توزیع نیروی برق و رئیس اداره منابع آب نهبندان در محل اداره منابع آب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، در این جلسه که  به منظور هماهنگی و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات صنعت آب و برق شهرستان نهبندان تشکیل شد،"محمد علی شهابی"رئیس اداره منابع آب نهبندان بر اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تاکید کرد و گفت: همکاری و مشارکت مردم با دستگاه های متولی بخش آب نقش مهمی در مدیریت بهینه مصرف آب دارا می باشد.

وی گفت: از دیگر موارد مطرح شده در این نشست، می توان به پیگیری افزایش دیماند چاه های آب شرب روستایی و شهری تا پایان بهمن ماه سال جاری، تمدید پروانه بهره برداری چاه های آب شرب، تسریع در تجهیز چاه آب شرب روستای چاهداشی به کنتور حجمی هوشمند مورد تایید وزارت نیرو و همچنین پرداخت بدهی مربوط به قبوض برق دستگاه های آب شرین کن و ساختمان های اداری امور آبفا و آبفار شهرستان، اشاره کرد.

در ادامه مدیران امور آب و فاضلاب شهری، امور آب و فاضلاب روستایی و مدیریت توزیع نیروی برق گزارشی از اقدامات مرتبط با مصوبات جلسات قبلی ارائه دادند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات