برگزاری آزمون استخدامی برای ۷ کد شغلی در آبفار لرستان

رییس اداره توسعه منابع انسانی و آموزش شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از برگزاری آزمون استخدامی در ۷ کد شغلی برای تامین نیرو در این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار لرستان، جهانگیر شفیعیان در این خصوص گفت: در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۶ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد، این شرکت اقدام به برگزاری آزمون استخدامی برای تامین ۷ نیروی خود در شهرهای مختلف استان خواهد نمود.

وی تصریح کرد: در این راستا این شرکت اقدام به برگزاری آزمون در عناوین شغلی کارشناس آزمایشگاه و کنترل کیفی آب و فاضلاب، کارشناس حقوقی، کارشناس خدمات مشترکین آب و فاضلاب و کارشناس طراحی و نظارت بر اجرای تاسیسات آب و فاضلاب خواهد نمود.

وی اضافه کرد: علاقمندان و افراد واجد شرایط می توانند از تاریخ ۹۷/۱۰/۳۰ لغایت ۹۷/۱۱/۹ با مراجعه به سایت سازمان جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir و ثبت نام ؛ درآزمون سراسری روز پنج شنبه ۹۷/۱۲/۱۷ شرکت نمایند.

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان در دو رده جنسیتی زن و مرد با شرکت در ششمین امتحان مشترک فراگیر شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان پس از  قبولی و انجام امور استخدامی در شهرستانهای دلفان، دورود، خرم آباد، ازنا، بروجرد، رومشکان و کوهدشت به کارگیری خواهند شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات