افتتاح ۱۳۲ پروژه برق رسانی در ایام دهه مبارک فجر در حوزه توزیع نیروی برق مازندران

افتتاح ۱۳۲ پروژه برق رسانی در ایام دهه مبارک فجر در حوزه توزیع نیروی برق مازندران

افتتاح ۱۳۲ پروژه برق رسانی در ایام دهه مبارک فجر در حوزه توزیع نیروی برق مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اظهار داشت: ۱۳۲ پروژه برق‌رسانی در طول دهه‌ مبارک فجر امسال در حوزه توزیع نیروی برق مازندران به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران ،مهندس قاسم شهابی در مورد پروژه‌های افتتاحی دهه فجر چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال و در ایام دهه مبارک فجر، ۱۳۲ پروژه با اعتبار و هزینه کرد ۱۶میلیارد و سیصد و شصت میلیون تومان به بهره‌برداری خواهدرسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها در شهرهای آمل ۹ پروژه، بابل ۴۱ پروژه، بابلسر ۵ پروژه، بهشهر ۲ پروژه ، جویبار ۴ پروژه ، ساری ۱۹ پروژه ، سوادکوه ۲۲ پروژه، سیمرغ ۳ پروژه، فریدونکنار ۷ پروژه، قائم شهر ۵ پروژه، گلوگاه ۲ پروژه، میاندورود ۱۱ پروژه و نکا ۲ پروژه  افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه ها ۱۶میلیارد و سیصد و شصت میلیون تومان می باشد، گفت: از مهمترین این پروژها می توان به افتتاح ساختمان اداری امور برق سیمرغ ، ساختمان برق رینه و پروژه های کاهش تلفات را نام برد.

مهندس شهابی در ادامه به پرداخت به‌موقع و غیرحضوری صورت‌حساب‌های برق مصرفی اشاره کرد و گفت: براساس قانون هدفمندی یارانه‌ها، درآمد حاصل از فروش انرژی برق به‌عنوان یکی از حامل‌های مهم انرژی از منابع تامین پرداخت یارانه‌ها محسوب می‌شود و شرکت‌های توزیع برق به نمایندگی وزارت نیرو در وهله اول موظف به وصول بهای برق و انتقال وجوه حاصل از آن به خزانه هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: علاوه بر این شرکت‌های توزیع از همین محل باید هزینه‌های اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها، پرداخت دیون پیمانکاران، حقوق و دستمزد پرسنل، بیمه و مالیات و ... را تامین کند.

وی افزود:هدف این شرکت از پیگیری وصول مطالبات فراهم کردن نقدینگی برای تامین هزینه‌های مرتبط با خدمت‌رسانی به مشترکان برق است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات