مدیر کل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد :  براساس ارزیابی های انجام شده عملکرد ...

مدیر کل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد : براساس ارزیابی های انجام شده عملکرد ...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، مهندس علی بخش رستمی در این جلسه گفت : به منظور راهبری برنامه های توسعه کوتاه مدت و بلند مدت ، ایجاد هماهنگی بیشتر میان مدیران بخش های مختلف برای پیشرفت پروژه ها ، استفاده بهینه از منابع در دسترس و هماهنگی در انجام وظایف و مسئولیت ها ، شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان ها در سال ۹۶ تشکیل گردیده است .

وی اظهار داشت : در استان خراسان شمالی ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، بانک مسکن ، بنیاد مسکن ، فرودگاه بجنورد ، آزمایشگاه فنی مکانیک و خاک ، نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان و هواشناسی عضو این شورا هستند .

مهندس رستمی به وظایف دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود : پیگیری امورات مربوط به عملکرد دستگاهها و احصای عملکرد آنها توسط مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ، حقوق پیگیری امورات مربوط به حقوق شهروندی ، ارزیابی عملکرد سازمان ها ، شرکت ها و مدیران زیر مجموعه وزارتخانه ، سلامت اداری در راستای مبارزه با فساد و پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی از وظایف این حوزه است .

وی خاطر نشان کرد : براساس ارزیابی های سازمان مدیریت و برنامه ریزی در شاخص های اختصاصی و عمومی طبق قوانین و مقررات تعریف شده دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان شمالی عملکرد متوسط و به بالا داشتند .

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حاشیه نشینی ویژگی شاخص شهر بجنورد است ، گفت : در حال حاضر ۷۰ هزار نفر در شهرستان بجنورد حاشیه نشین هستند که حدود ۳۰ درصد جمعیت این شهرستان را تشکیل می دهد .

آقای دکتر مصطفی زاده اظهار داشت : وجود این معضل در شهرستان بجنورد فعالیت در حوزه بازآفرینی شهری را با مشکل مواجه کرده است .

وی افزود : در حال حاضر از ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راههایی روستایی در استان حدود ۵۰ درصد آن آسفالت شده و ۲۵۰۰ کیلومتر باقیمانده است .

وی تصریح کرد : سالانه حدود ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش راههای استان اختصاص می یابد که به همان میزان به پیمانکاران بدهی داریم .

وی همچنین به افتتاح ۲۰ هزار واحد مسکن مهر از ۲۴ هزار واحد در استان اشاره کرد و گفت : تا پایان سال جاری نیز هزار واحد دیگر به بهره برداری خواهد رسید .
وی در پایان به کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی استان در سال ۹۶ و کسب غرفه برتر اداره کل راه و شهرسازی استان در نمایشگاه بازآفرینی شهری و مسکن کشور و کسب رتبه برتر پاسداشت ایثارگری و میز خدمت نیز اشاره کرد .

گفتنی است در این جلسه اداره کل حمل و نقل راهداری ، اداره کل هواشناسی ، فرودگاه بجنورد ، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، بنیاد مسکن به ارائه گزارش عملکرد خود نیز پرداختند .

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات