اجرای ۱۲طرح عمرانی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در منطقه ۴

اجرای ۱۲طرح عمرانی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در منطقه ۴

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر،ابوالفضل ساروقیان، در هفتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان مورخ ۲۹/۱۰/۹۷ با موضوع ارائه گزارش عملکرد از منطقه ۴ شهرداری کاشان گفت: این پروژه ها با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال در حال اجرا است.

به گفته وی،احداث بوستان مسکن مهر، زمین چمن مصنوعی، ساماندهی محور بعثت شامل احداث پارک حاشیه ای، زیرسازی، آسفالت و آزادسازی، پارک جدید مسکن مهر، پارک مخصوص نابینایان، آسفالت معابر اصلی و فرعی، اصلاح ترافیکی نقاط حادثه‌خیز تقاطع های بعثت ، سردار قاسمیه(شهید جانجانی _ دیزچه) تعدادی از مهمترین پروژه های اجرایی در این منطقه است.

وی، اجرای ۵۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت مکانیزه و ۲۰ هزار مترمربع آسفالت دستی را یادآورشد وگفت: این میزان آسفالت در مجموع با هزینه ۳۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال انجام شده است.

به گفته وی، طی ۶۷ مورد توافق نامه نیز به وسعت ۸ هزار و ۴۲۶ مترمربع آزادسازی با هزینه ۹۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری کاشان، احداث ۳۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع پارک های در حال احداث در این منطقه را تاکید کرد و گفت: کل مساحت منطقه ۲۲۰۰ هکتار است که ۱۵۸ هکتار آن فضای سبز منطقه، شامل ۶۳ هکتار فضای سبز شهری و ۹۵ هکتار جنگل و کمربند سبز می باشد.

ساروقیان، از ۶۴۰۰ مترمربع بلوک فرش و جدول گذاری به طول ۵۹۰۰ مترمربع در منطقه نیز خبر داد.

وی در پایان از افتتاح دو طرح بوستان مسکن مهر و زمین چمن مصنوعی چهل دختران در منطقه چهار شهرداری کاشان خبر داد و گفت: این دو طرح در دهه فجر افتتاح می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات