نشست برخی از هنرمندان شاهین شهر با شهردار

نشست برخی از هنرمندان شاهین شهر با شهردار

نشست صمیمی برخی از هنرمندان شاهین شهر با شهردار شهر برگزار گردید.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر در این نشست ضمن عرض خیر مقدم به حضار و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، یاد و خاطره همه شهداء و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) گفت: تجلی اراده خداوند در خلقت انسان، نشان دادن هنر است که به راستی چه زیبا این مهم صورت گرفته است.
وی در ادامه اظهار داشت: بنده معتقدم اگر انسان هنرمند نباشد یا حداقل علاقه ای به هنر نداشته باشد زندگی زیبایی نخواهد داشت.
عشقی خاطر نشان نمود: اگر زیرساخت های هنری و فرهنگی هر جامعه ای درست شود و به مبحث فرهنگ و هنر به عنوان یک معیار توجه گردد در آن جامعه رشد،شکوفایی و خلاقیت اتفاق خواهد افتاد.
شهردار شاهین شهر از مجموعه سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری به عنوان متولی امور فرهنگی و هنری در شهر خواست در راستای اشاعه بیش از پیش مقوله فرهنگ و هنر در شهر ارتباط بیشتری با هنرمندان داشته باشند.
عشقی همچنین با تشکر از اصحاب رسانه شهر در راستای اطلاع رسانی از خدمات شهرداری شاهین شهر به شهروندان گفت: از کلیه هنرمندان شهر در هر رشته ای درخواست داریم در مباحث شهری مدیریت شهری را کمک و یاری نمایند.
حسین ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این نشست ضمن عرض خوش آمدگویی گفت: از اصحاب هنر که همواره وظیفه خطیر رشد و گسترش فرهنگ و هنر را در کمال تواضع و فروتنی و بدون هیچ گونه منتی انجام می دهند، تشکر و قدردانی می نمایم.
وی در ادامه افزود : هیچ پیوستی همانند پیوست فرهنگی نمی تواند هویت اجتماعی ایجاد نماید و بالندگی استراتژیک، بالندگی اجتماعی و تعالی هویت مندی یک شهر در گرو احترام به هنر و هنرمندانش است.
ابراهیمی ضمن تشکر از خدمات ارزشمند شهرداری شاهین شهر در راستای توجه به مقوله فرهنگ و هنر، خواستار توجه بیشتر به جایگاه والای هنر در شهر شد.
شایان ذکر است در این نشست هنرمندان هریک به تشریح فعالیت ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات