تخفیف ۷۰ درصدی عوارض پروانه های ساختمانی در بافت فرسوده و کاهش تعرفه بهاء خدمات شهری مطب‌‌ پزشکان

تخفیف ۷۰ درصدی عوارض پروانه های ساختمانی در بافت فرسوده و کاهش تعرفه بهاء خدمات شهری مطب‌‌ پزشکان

به منظور افزایش مشارکت مردمی جهت بهینه‌سازی خدمات شهری و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان ، تعرفه‌‌های منطقه‌بندی و بهای خدمات شهری مطب‌ها در حوزه استحفاظی منطقه یک شهرداری اهواز با عنایت به مصوبه شورای اسلامی شهر اهواز کاهش یافت.

مهراب فلسفی زاده، مدیر منطقه یک شهرداری اهواز  با بیان این خبر گفت: با توجه به اقدامات این منطقه در خصوص بهینه‌سازی خدمات شهری و توسعه و عمران شهری خصوصاً هسته مرکزی شهر که بالاترین میزان رفت و آمد خودروها و وسائط نقلیه عمومی را داراست؛ منطقه یک شهرداری اهواز جهت جلب مشارکتهای مردمی، تعرفه‌‌های منطقه‌بندی و بهای خدمات شهری مطب‌ها را کاهش داد.

وی افزود: عوارض سالیانه نوسازی املاک مسکونی به میزان ۱۰ در صد تخفیف و بهای خدمات شهری ۵۰ در صد مورد تخفیف قرار گرفتند و با این تصمیم انتظار می‌رود که مالکین املاک با پرداخت به موقع عوارض خود با مجموعه شهرداری جهت عمران و آبادنی شهر مشارکت داشته باشند.

ایشان یادآور شد: در خصوص تخفیف عوارض پروانه ساختمان ، با عنایت به مصوبه ویژه احیای بافت فرسوده هسته مرکزی شهر، ۷۰ در صد تخفیف در کل عوارض پروانه ساختمانی که در محدوده مصوب بافت فرسوده قرار دارند تا پایان سال جاری اعمال می‌ شود و املاکی که در محدوده بافت فرسوده قرار ندارند در صورت اخذ پروانه و پرداخت نقدی مشمول ۱۲ در صد تخفیف خوش‌حسابی می‌گردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات