مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز : باید برای رفع خلا های فرهنگی در شهر تلاش کنیم

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز : باید برای رفع خلا های فرهنگی در شهر تلاش کنیم

نشست مشترک روسای امور ارتباطات مناطق هشتگانه شهرداری اهواز و  معاونین فرهنگی اجتماعی ورزشی با هدف هماهنگی پیرامون برگزاری هر چه بهتر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.
به گزارش سایت شهرداری اهواز، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: دهه فجر امسال ویژگی های خاصی دارد. اولین ویژگی آن تقارن این ایام با ایام فاطمیه است. مساله بعدی چهلمین سالگرد تولد انقلاب است و این ها حال و هوای خاصی به دهه فجر امسال می دهد.
فرزین حاتمی کاکش ادامه داد:  امسال با تاکیدات شهردار اهواز ۴۰۰ برنامه مختلف و متنوع در این ایام پیش بینی شده است که در نوع خود بی سابقه است. اجرای باکیفیت این حجم بالا، نیازمند هماهنگی بیشتر بین دو مجموعه اداره کل ارتباطات و معاونت فرهنگی است. از این رو پیشنهاد می شود کمیته مشترکی در این خصوص تشکیل شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز افزود: شهرداری ها دیگر صرفاً کارکرد خدماتی ندارند، بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری، دامنه خدمت رسانی شهرداری به حوزه فرهنگی نیز گسترش یافته است و بخش عمده ای از فعالیتهای فرهنگی در حوزه های مختلف به عهده شهرداری است و شهرداری از ارگانهایی است که پای کار است.
این مقام مسئول ادامه داد: مجموعه های اداره ارتباطات و فرهنگی، بازوان اجرایی شهردار اهواز در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و... هستند.
حاتمی کاکش در خصوص هدف از اجرای این جلسه اذعان کرد: هدف از تشکیل این گونه جلسات رسیدن به الگویی جهت هم افزایی بیشتر بین دو مجموعه ارتباطات و فرهنگی شهرداری اهواز است. الگویی که نه تنها در آن تقابل و تضادی وجود ندارد، بلکه با وحدت و مشارکت بیشتر ضمن برطرف کردن نقاط ضعف، کارایی دو مجموعه بالا می رود. ما دو بال شهردار در این زمینه هستیم و باید در عین حفظ هویت سازمانی و استقلال خود، همدیگر را تقویت کرده و نقاط ضعف هم را پوشش دهیم.
این مقام مسئول تشریح کرد: ما به عنوان مجموعه اداره ارتباطات و امور بین الملل در راستای اهداف سازمانی خود در جهت شفاف سازی و اطلاع رسانی صادقانه در حوزه های مختلف شهرداری کوشیده ایم و انعکاس فعالیتهای فرهنگی نیز بخشی از کارکرد ماست.

وی ادامه داد: ما نقاط قوت را برای افکار عمومی بیان کرده و برای برطرف کردن نقاط ضعف پیگیری لازم را انجام می دهیم. قطعا هر چه بهتر در این مسیر عمل کنیم، بیشتر می توانیم اعتماد شهروندان را بدست آوریم و هر چه اعتماد شهروندان بیشتر جلب شود، آنها بیشتر در اداره شهر مشارکت می کنند و این آغاز تحول بنیادی در شهر است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز افزود: شهر اهواز خلاهای زیادی در حوزه فرهنگ شهروندی دارد. وقتی شهروند ما مطالبه گری را به شکل صحیحش نداند، اسیر جوسازی ها می شود، احساس تبعیض کاذب می کند و پدیده های ناهنجاری همچون وندالیسم و... در شهر مشاهده می شود. بنابراین کارهای بزرگی برای رفع این خلاها باید انجام شود.
همچنین در این جلسه سراج معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز ضمن خوش آمدگویی به مجموعه روسا و مدیران اداره کل ارتباطات و امور بین الملل در ستاد و مناطق هشتگانه ابراز امیدواری کرد این گونه جلسات هماهنگی هر چه بیشتر و کاربردی تر تشکیل شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات