نرده های رفوژ میانی بلوار اسدآبادی تعویض می شود

نرده های رفوژ میانی بلوار اسدآبادی تعویض می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: نصب نرده های فلزی در رفوز میانی معابر به منظور جلوگیری از تردد عابران پیاده از عرض معبر و استفاده از محل های خط کشی شده و یا پل های هوایی انجام می شود.

وی عنوان کرد: در این راستا رفوژ میانی بلوار اسدآبادی نرده گذاری شده، اما با توجه به ارتفاع کم نرده ها و عدم رعایت قوانین از سوی عابران پیاده، تعویض این نرده ها ضرورت دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: بر این اساس نرده های مذکور با نرده های با ارتفاع بیشتر جایگزین می شود تا امکان تردد از عرض معبر برای عابران پیاده مقدور نباشد.

جهانگیری گفت: عدم رعایت قوانین ترافیکی به ویژه هنگام تردد از عرض معابر درصد بالایی از آمار تصادفات درون شهری را شامل می شود  بنابراین از شهروندان عزیز تقاضا داریم برای افزایش ایمنی خود هنگام تردد از عرض معابر از محل های خط کشی شده و یا پل های هوایی استفاده کنند.

وی یادآور شد: با تغییر نرده های رفوژ میانی بلوار اسدآبادی که مانع از تردد عابران پیاده از عرض معبر می شود، انتظار می رود، آمار تصادفات بین خودرو و عابر پیاده کاهش چشمگیری یابد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات