اجرای طرح واکسیناسیون کارگران شاغل در شهرداری

اجرای طرح واکسیناسیون کارگران شاغل در شهرداری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، سید حسین ابراهیمی رییس مرکز بهداشت کار شهرداری ساری در گفتگویی به اجرای سه مرحله ای واکسیناسیون هپاتیت B اشاره کرده و گفت: این طرح برای ۳۰۰ نفر از کارگران شاغل در شهرداری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ نفر از کارگران شاغل در شهرداری ساری و کارکنان آتش نشانی  در اجرای این طرح واکسینه شدند، افزود: اعزام و استقرار تیم پزشکی و بهداشتی به مرکز دفن زباله و انجام معاینات و واکسیناسیون کارگران شاغل در این مرکز انجام شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه  بازدید از وضعیت مراکز غیرمجاز تفکیک زباله و ساماندهی این مراکز از دیگر اقداماتی است که عملیاتی شده است ، ادامه داد: پایش و سنجش میزان کیفیت آب آشامیدنی شهرداری ساری و سازمان های تابعه هم از دیگر فعالیت های مرکز بهداشت کار شهرداری ساری است.

این مسئول با بیان اینکه برای شناسایی عوامل زیان آور محیط کار، بازدیدهای دوره ای و منظم از سازمان های تابعه شهرداری در دستورکار قرار گرفته است ، تصریح کرد: به صورت روزانه بازدیدهایی از سطح شهر در رابطه با ایمنی فضاهای بازی کودکان و ورزش پارک ها، سرویس های بهداشتی عمومی، ایمنی پل های عابر پیاده و پیاده رو ها از سوی مرکز بهداشت کار شهرداری ساری اجرا خواهد شد.

رییس مرکز بهداشت کار شهرداری ساری با تاکید بر وصول و پیگیری شکایات مردمی مبنی بر مزاحمت های بهداشتی سطح شهر مانند جوندگان موذی ، خاطر نشان کرد: طرح مبارزه با جوندگان به شکل سالانه در سطح شهر با هدف بهسازی محیط و از بین بردن جوندگان موذی که از عوامل خسارات جانی و مالی است، صورت می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات