اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، نشست کارگروه بانوان و خانواده شهرداری مرکز استان جهت تدوین ویژه برنامه های کمیته بانوان شاغل در شهرداری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

در این نشست راحله حاجیان مسئول امور بانوان  خانواده شهرداری ساری  با بیان اینکه استکبار جهانی با هدف براندازی، خانواده های ایرانی را هدف قرار داده تا از این طریق به اهداف خود دست یابد، اظهار داشت: دشمن با نفوذ در خانواده های ایرانی، هدف براندازی را پیگیری می کند و در مقابل این توطئه استکبار باید هوشیار باشیم.

مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری ساری با تاکید بر لزوم هوشمندی خانواده ها در برابر توطئه های استکبار، گفت: قدرت کانون خانوداه بر استکبار  مشخص بوده و می خواهد از این طریق به هدف خود برسد.

این مسئول با یادآوری پایداری خانواده های ایرانی در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی، تصریح کرد: خانواده های ایرانی با وجود مشکلاتی که با آن مواجه هستند اما از همراهی با انقلاب اسلامی دست نکشیده و مسئولان را یاری می کنند.

حاجیان در بخش دیگری از این نشست با اشاره به برنامه های مختلف شهرداری ساری به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: امور بانوان و خانواده شهرداری ساری هم با همت بانوان شاغل در این شهرداری، برنامه های مختلفی را در دست اجرا دارد.

وی افزود: با توجه به لزوم تغییر سبک زندگی در جامعه امروز، برنامه های امور بانوان بر محور برنامه های فرهنگی ورزشی پایه ریزی شده است که در این راستا ، پیاده روی بانوان از پارک ولایت تا پارک ملل همراه با برنامه های جانبی از برنامه های دهه مبارک فجر می باشد .

مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری ساری با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی  برای بانوان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تهیه و  برش کیک  چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های فرهنگی است که در دستور کار قرار گرفته است.

حاجیان در ادامه گفت: دیدار با مادران وهمسران شهدا ، غبار روبی گلزار شهدا ، برگزاری صبح شعرچهل سالگی  انقلاب با مشارکت انجمن شعربانوان رضوی (گوهر شاد) از دیگربرنامه های کمیته بانوان وخانواده شهرداری ساری خواهد بود.

وی برگزاری مسابقه عکس جشن انقلاب را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود:  در این مسابقه به قید قرعه  جوایزی  به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

حاجیان در پایان خاطر نشان کرد: تلاش ما بر برگزاری  بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی  برمبنای فعالیت های فرهنگی اجتماعی است تا اقشار مختلف مردم در این جشن ها حضور یابند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات