آغاز مسابقات والیبال پیشکسوتان وزارت نیرو

سرویس خبری افشان: چهاردهمین دوره مسابقات والیبال پیشکسوتان وزارت نیرو ویژه برادران به میزبانی صنعت آب و برق  استان کرمان با عنوان یادواره شهدای صنعت آب و برق استان کرمان برگزار شد.
در این مسابقات که به مدت ۵ روز برگزار می شود، ۱۸ تیم از ۱۳ استان کشور شامل استان های؛ آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی،تهران، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، اصفهان، اردبیل، مرکزی و کرمان حضور دارند.
در مراسم افتتاحیه این سری از مسابقات، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان ضمن خیرمقدم به تیم های شرکت کننده اظهار داشت: فواید ورزش در شرایط زندگی ماشینی بر هیچکس پوشیده نیست که چه فوایدی برای تجدید قوای جسمی و روحی و نشاط و شادابی، اعتماد به نفس، عزت نفس و ...  دارد.
علی اصغر نصرالهی افزود: همه نسل ها می توانند از مزایای ورزش در حفظ سلامت جسم و روح بهره مند گردند و با توجه به این مساله شورای انسجام بخشی مدیران عامل شرکت های آب و برق نیز به ورزش در بین کارکنان و همچنین فرزندان کارکنان توجه ویژه ای را مبذول داشته و شرکت کردن همکاران در مسابقات ورزشی متعدد و برگزاری کلاس های ورزشی تابستان ویژه فرزندان همکاران موید این موضوع است.


این مسابقات با رژه ورزشکاران از زیر کلام الله مجید، و با بازی تیم ستادی وزارت نیرو و تیم برق منطقه ای تهران بر اساس قرعه کشی رسما آغاز شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای کرمان

منبع خبر

شرکت برق منطقه ای کرمان

شرکت برق منطقه ای کرمان

شرکت برق منطقه ای کرمان یک شرکت در شهر کرمان می باشد

    نظرات